Drutex ma nowych szefów produkcji i handlu

Autor: MR |Data publikacji: 2019-05-07

Drutex ma nowy zarząd, od marca zmienili się także dyrektorzy dwóch ważnych dla firmy działów. Szefem produkcji został Mirosław Furtan, a działu handlowego Marcin Kloska. Obaj panowie awansowali w ramach rekrutacji wewnętrznej.

W Drutexie od kilku miesięcy zachodzi wiele zmian. Pod koniec marca w firmie powołany został nowy zarząd, prezesem został Leszek Gierszewski, a wiceprezesem Kamila Newlin-Łukowicz. Na ten temat piszemy tu. Pojawiły się także nowe osoby na ważnych, kierowniczych stanowiskach. Dyrektorem działu produkcji przez wiele lat był bratanek Leszka Gierszewskiego, Bogdan Gierszewski. Został odwołany, na jego miejsce zaś wybrano Mirosława Furtana. Nie jest to nowa osoba w Drutexie, gdyż pracuje w firmie od 1997 r. Na początku był w fabryce technologiem, potem zajmował stanowiska związane z kontrolą jakości, był także dyrektorem tego działu.

Nowy dyrektor handlowy Marcin Kloska (z lewej) i dyrektor produkcji Mirosław Furtan.

Natomiast inne, równie ważne dla producenta stolarki stanowisko – czyli dyrektora handlowego objął Marcin Kloska. Jest on związany z Drutexem od 2006 r. Od początku pracował w dziale handlowym, jako specjalista ds. sprzedaży i eksportu i przedstawiciel handlowy. Przejął stanowisko po Rafale Gierszewskim.  Zarząd spółki spodziewa się, że dzięki zmianom personalnym Drutex będzie dalej dynamicznie się rozwijał, zwiększał sprzedaż oraz poszerzał portfolio produktów.

Zobacz również

Robyg już w standardzie proponuje inteligentne mieszkania

Robyg już w standardzie proponuje inteligentne mieszkania

Robyg ogłosił, że w 2020 r. rozpocznie budowę miniapartamentów. Mieszkania w standardzie, bez dodatkowych opłat, będą wyposażone w technologię smart home.

Wyniki Grupy Roto poniżej oczekiwań

Wyniki Grupy Roto poniżej oczekiwań

Grupa Roto podała wyniki finansowe z trzech pierwszych kwartałów 2019 r. Wzrosty, w porównaniu do 2018 r., są minimalne i poniżej prognozowanego poziomu.

W PSB o 8 proc. wzrosła tegoroczna sprzedaż

W PSB o 8 proc. wzrosła tegoroczna sprzedaż

PSB podało wyniki ze sprzedaży za III kwartały. Przychody partnerów firmy wyniosły 5,3 mld zł i były wyższe o 8 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Od maja dało się jednak zaobserwować w sieci niższą dynamikę wzrostu przychodów.