Bramy ppoż. na fali wznoszącej

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech podsumował półrocze. Spółka odnotowała w tym okresie 20-procentowy wzrost wartości sprzedaży.

Producent bram ppoż. zalicza minione półrocze do bardzo udanych, szczególnie dobry pod kątem przychodów był II kwartał. W okresie od kwietnia do końca czerwca spółka odnotowała wartość sprzedaży w wysokości 14,98 mln zł w porównaniu do 12,46 mln zł w roku 2020. Natomiast zysk netto w tym roku wyniósł 1,25 mln zł, w stosunku do 550 tys. zł rok wcześniej.

W całym półroczu wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 28,76 mln zł w porównaniu do 23,93 mln zł w roku 2020. Jest to wzrost wartości sprzedaży o 20 proc. Zysk netto w pierwszych sześciu miesiącach roku 2021 to 2,13 mln zł w porównaniu do 956 tys. zł.

W II kwartale tego roku spółka wdrożyła także nową identyfikację wizualną (o nowym logotypie pisaliśmy już TUTAJ). W omawianym okresie firma realizowała kilka projektów, produkty firmy trafiły m.in. do Centrum Nauki w Szczecinie, browaru w Poznaniu, centrum logistycznego w Świebodzinie czy do szpitala w Legionowie. Firma w maju zorganizowała także największe w swojej historii szkolenie montażowe. Spotkanie odbyło się online.

Małkowski-Martech poinformował ostatnio, że szuka inwestora strategicznego, pisaliśmy o tym TUTAJ. Zarząd spółki nie poinformował jednak jeszcze, na jakim etapie są te poszukiwania.

Zobacz również

Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”

Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”

Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.

Drutex otworzył nową siedzibę w Bytowie

Drutex otworzył nową siedzibę w Bytowie

Drutex przeniósł się do nowej siedziby. Biurowiec za ponad 60 mln zł został oddany do użytku w roku jubileuszu 40-lecia działalności spółki.

Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy

Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy

W ubiegły piątek Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy kulisy tego wydarzenia i szczegóły współpracy producenta stolarki z Bytowa z największym niemieckim klubem piłkarskim.