Bramy ppoż. na fali wznoszącej

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech podsumował półrocze. Spółka odnotowała w tym okresie 20-procentowy wzrost wartości sprzedaży.

Producent bram ppoż. zalicza minione półrocze do bardzo udanych, szczególnie dobry pod kątem przychodów był II kwartał. W okresie od kwietnia do końca czerwca spółka odnotowała wartość sprzedaży w wysokości 14,98 mln zł w porównaniu do 12,46 mln zł w roku 2020. Natomiast zysk netto w tym roku wyniósł 1,25 mln zł, w stosunku do 550 tys. zł rok wcześniej.

W całym półroczu wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 28,76 mln zł w porównaniu do 23,93 mln zł w roku 2020. Jest to wzrost wartości sprzedaży o 20 proc. Zysk netto w pierwszych sześciu miesiącach roku 2021 to 2,13 mln zł w porównaniu do 956 tys. zł.

W II kwartale tego roku spółka wdrożyła także nową identyfikację wizualną (o nowym logotypie pisaliśmy już TUTAJ). W omawianym okresie firma realizowała kilka projektów, produkty firmy trafiły m.in. do Centrum Nauki w Szczecinie, browaru w Poznaniu, centrum logistycznego w Świebodzinie czy do szpitala w Legionowie. Firma w maju zorganizowała także największe w swojej historii szkolenie montażowe. Spotkanie odbyło się online.

Małkowski-Martech poinformował ostatnio, że szuka inwestora strategicznego, pisaliśmy o tym TUTAJ. Zarząd spółki nie poinformował jednak jeszcze, na jakim etapie są te poszukiwania.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.

„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki

„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki

Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.

XXXIV Forum 100 – fotorelacja

XXXIV Forum 100 – fotorelacja

W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.