Małkowski-Martech podsumował półrocze. Spółka odnotowała w tym okresie 20-procentowy wzrost wartości sprzedaży.
Producent bram ppoż. zalicza minione półrocze do bardzo udanych, szczególnie dobry pod kątem przychodów był II kwartał. W okresie od kwietnia do końca czerwca spółka odnotowała wartość sprzedaży w wysokości 14,98 mln zł w porównaniu do 12,46 mln zł w roku 2020. Natomiast zysk netto w tym roku wyniósł 1,25 mln zł, w stosunku do 550 tys. zł rok wcześniej.
W całym półroczu wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 28,76 mln zł w porównaniu do 23,93 mln zł w roku 2020. Jest to wzrost wartości sprzedaży o 20 proc. Zysk netto w pierwszych sześciu miesiącach roku 2021 to 2,13 mln zł w porównaniu do 956 tys. zł.
W II kwartale tego roku spółka wdrożyła także nową identyfikację wizualną (o nowym logotypie pisaliśmy już TUTAJ). W omawianym okresie firma realizowała kilka projektów, produkty firmy trafiły m.in. do Centrum Nauki w Szczecinie, browaru w Poznaniu, centrum logistycznego w Świebodzinie czy do szpitala w Legionowie. Firma w maju zorganizowała także największe w swojej historii szkolenie montażowe. Spotkanie odbyło się online.
Małkowski-Martech poinformował ostatnio, że szuka inwestora strategicznego, pisaliśmy o tym TUTAJ. Zarząd spółki nie poinformował jednak jeszcze, na jakim etapie są te poszukiwania.
Zobacz również
Czytaj majowe Forum Branżowe
Czytaj majowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy i członek zarządu firmy Krishome.
Monter Show ’25 już niedługo
Już na początku czerwca odbędzie się ważne wydarzenie dla środowiska montażystów - Monter Show 2025, organizowane przez Stowarzyszenie Monterów Stolarki. Tradycyjnie patronat medialny nad wydarzeniem objęło nasze wydawnictwo.
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.