Małkowski-Martech podsumował półrocze. Spółka odnotowała w tym okresie 20-procentowy wzrost wartości sprzedaży.
Producent bram ppoż. zalicza minione półrocze do bardzo udanych, szczególnie dobry pod kątem przychodów był II kwartał. W okresie od kwietnia do końca czerwca spółka odnotowała wartość sprzedaży w wysokości 14,98 mln zł w porównaniu do 12,46 mln zł w roku 2020. Natomiast zysk netto w tym roku wyniósł 1,25 mln zł, w stosunku do 550 tys. zł rok wcześniej.
W całym półroczu wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 28,76 mln zł w porównaniu do 23,93 mln zł w roku 2020. Jest to wzrost wartości sprzedaży o 20 proc. Zysk netto w pierwszych sześciu miesiącach roku 2021 to 2,13 mln zł w porównaniu do 956 tys. zł.
W II kwartale tego roku spółka wdrożyła także nową identyfikację wizualną (o nowym logotypie pisaliśmy już TUTAJ). W omawianym okresie firma realizowała kilka projektów, produkty firmy trafiły m.in. do Centrum Nauki w Szczecinie, browaru w Poznaniu, centrum logistycznego w Świebodzinie czy do szpitala w Legionowie. Firma w maju zorganizowała także największe w swojej historii szkolenie montażowe. Spotkanie odbyło się online.
Małkowski-Martech poinformował ostatnio, że szuka inwestora strategicznego, pisaliśmy o tym TUTAJ. Zarząd spółki nie poinformował jednak jeszcze, na jakim etapie są te poszukiwania.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.