Analizy i opinie
Przełamać atmosferę zagrożenia
Całkiem niedawno, po podsumowaniu wyników I półrocza tego roku, napisałem, że tak naprawdę wygraliśmy jako branża to wiosenne starcie z koronawirusem. Nasze firmy wyszły z tego wzmocnione, przeorganizowane, zabezpieczone w swoich słabszych punktach
Czytaj dalejPracodawca, pracobiorca, konsument – kogo powinni wspierać w kryzysie rządzący?
O starciu różnych szkół ekonomii w dobie kryzysu oraz roli państwa w trudnych czasach w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejWspieramy sport i rekreację
Wypadek na mecie wyścigu Tour de Pologne w Katowicach uświadomił, że w zawodowym sporcie ryzyko dla zdrowia, a nawet życia sportowców, jest jednak wysokie. Inaczej jest w lokalnym sporcie i w rekreacji.
Czytaj dalejBranża z suchymi nogami
Jacek Woźniak, dyrektor sprzedaży w Porta KMI Poland podzielił się swoją oceną obecnego sezonu na rynku stolarki. W jego opinii pod koniec tego roku będziemy mieli do czynienia ze zniżką zapotrzebowania na okna i drzwi.
Czytaj dalejStałem się niewygodny
Leszek Gierszewski, prezes zarządu Drutexu, udzielil dużego wywiadu miesięcznikowi Forbes, w którym opowiada o początkach swojego biznesu, o jego rozwoju i dniu dzisiejszym.
Czytaj dalejSunbreaker łamie promienie
Łamacze światła to detale architektoniczne służące rozproszeniu promieni słonecznych padających na okno lub szklaną elewację. W ten sposób chronią wnętrza przed przegrzewaniem. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań tego typu są systemy Sunbreaker firmy Selt.
Czytaj dalejTechnoform Polska inwestuje w rozwój
Ostatni rok był dla Technoform w Polsce czasem nieustającego rozwoju, intensywnych inwestycji oraz odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów. Nieco ponad cztery lata temu Technoform rozpoczął działalność w Polsce. We wrześniu 2019 roku z dumą ogłosiliśmy otwarcie naszego pierwszego magazynu w Polsce, któremu towarzyszyła relokacja biura. To dopiero początek zmian
Czytaj dalejAlianse: szanse i zagrożenia
Realna gospodarka to także umiejętność redefinicji i implementacji nieuchronnych zmian strategicznych. Tymczasem na polskim rynku wciąż niedoceniana jest rola szeroko pojętych aliansów, zarówno o kapitałowym, jak i rynkowym charakterze.
Czytaj dalej