Analizy i opinie
Nowe podejście do lokowania produktu
Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!
Czytaj dalejKontynuujemy inwestycje
Rafał Kędziora i Grzegorz Wiśniewski, to właściciele firmy Wikęd, która w ostatnich latach rozwija się najbardziej dynamicznie ze wszystkich w naszej branży. Wydawało się, że mijająca pandemia powstrzyma nieco ten rozwój, a tymczasem okazuje się, że ani trochę..
Czytaj dalejDekarzu, dołącz do akcji!
Misją akcji #DumnyDekarz jest popularyzowanie zawodu dekarza oraz stworzenie poczucia wspólnoty wśród profesjonalistów zajmujących się dekarstwem.
Czytaj dalejDobra maszyna, gdy dobry serwis
Marek Klimek, inżynier-konstruktor maszyn, właściciel firmy Prez-Met, rozmawiał z naszymi dziennikarzami przekonując, że to nie od narodowości konstruktora, ale tego co on ma głowie, zależy jako dobrą maszynę zaprojektuje.
Czytaj dalejSystemy do drzwi przesuwnych
Konstrukcja HELM Modul.Konzept dla drzwi przesuwnych z drewna i szkła spełnia wymagania w zakresie indywidualnej aranżacji wnętrz. Dzięki doskonale dopasowanym komponentom system okuć oferuje liczne rozwiązania przesuwne nawet w trudnych warunkach montażowych i ograniczonej przestrzeni aranżacyjnej.
Czytaj dalejKontaktron jako argument sprzedażowy
Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.
Czytaj dalejCudze winy widzicie, lecz swoje skrywacie
Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt, czyli cudze winy mamy na oku, własne za plecami – Zbigniew Mendel w swoim najnowszym felietonie pisze braku wrażliwości społecznej i roztropności przy próbach nowych regulacji, w odniesieniu do wynagrodzenia polityków.
Czytaj dalejObniżanie cen może być poważnym błędem!
Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.
Czytaj dalej