Analizy i opinie

Czy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?

Czy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?

W branży spożywczej modne stały się produkty regionalne i tradycyjne. Zbigniew Mendel w swoim felietonie zadaje pytanie, czy tylko w świecie FMCG można stawiać na regionalizm produktów.

Czytaj dalej
Badania ITB potwierdzają doskonałe parametry systemu Yawal FA 50NMultiPublikacja

Badania ITB potwierdzają doskonałe parametry systemu Yawal FA 50N

Z końcem roku w Instytucie Techniki Budowlanej przeprowadzono badania systemu fasadowego produkowanego przez Yawal S.A. w czterech wariantach konstrukcyjnych. W…

Czytaj dalej
Aluminiowe rolety zewnętrzne – nowość w ofercie AliplastMultiPublikacja

Aluminiowe rolety zewnętrzne – nowość w ofercie Aliplast

Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu aluminiowych rolet zewnętrznych do oferty systemów Aliplast. W ofercie dostępne są trzy modele – roleta adaptacyjna R /Round, roleta adaptacyjna Q /Quadro, roleta zewnętrzna H /Hide/.

Czytaj dalej
Ekologia zwiększy sprzedaż stolarki

Ekologia zwiększy sprzedaż stolarki

Maksymilian Miros, główny analityk Centrum Analiz Branżowych będzie bohaterem wywiadu okładkowego najnowszego numeru miesięcznika Forum Branżowe. Opowie w nim o badaniach rynku stolarki, o precyzji prognoz, czy o przyszłości dystrybucji stolarki. Poniżej bardzo ciekawy wątek ekologii w kontekście branży stolarki. Zachęcamy do lektury.

Czytaj dalej
MyPricer – zwiększ swoją sprzedażMultiPublikacja

MyPricer – zwiększ swoją sprzedaż

Przeznaczony dla europejskich producentów z sektora stolarki okiennej i drzwiowej, bram, pergoli oraz osłon przeciwsłonecznych MyPricer umożliwia dostarczanie klientom łatwego do użycia, 100 proc. webowego rozwiązania umożliwiającego łatwe tworzenie wycen i przesyłanie zamówień. Jest to narzędzie służące do pozyskiwania klientów i budowania lojalności, a co za tym idzie, poprawy efektywności handlowej producentów z branży.

Czytaj dalej
Troska o ludzi i środowisko

Troska o ludzi i środowisko

Małgorzata Wojtasik, dyrektor handlowa i członkini zarządu Aluprof SA, podzieliła się swoją wizją przyszłości branży stolarki budowlanej. Wybijającym się motywem jest przekonanie pani Małgorzaty o nieuchronności wpisania się tej branży w światowy trend zielonego budownictwa.

Czytaj dalej
Nowy format informacji

Nowy format informacji

Paweł Szkodziak, dyrektor w ROTO Frank Okucia Budowlane, podzielił się z nami wspomnieniem z pierwszej lektury miesięcznika, który „wniósł zupełnie nowy format informacji dla naszej branży”.

Czytaj dalej
Mizeria czy rozwój?

Mizeria czy rozwój?

Monitorując media i analizując publicznie dostępne dane statystyczne, można dojść do wniosku, że w ocenie najbliższej polskiej perspektywy gospodarczej, dominują dwa, skrajne stanowiska – zauważa Zbigniew Mendel w swoim felietonie.

Czytaj dalej