Analizy i opinie
Stolarka jest zakładnikiem myślenia o komunikacji w kategoriach produktu
Gdyby przełożyć dominujący w branży stolarki sposób myślenia na inne kategorie gospodarki, to w logo marek motoryzacyjnych mielibyśmy auta, a na sprzęcie elektronicznym widniałyby symbole nawiązujące do pralek, lodówek czy laptopów – mówi Bartek Kotowicz, założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, inicjator „Przewodnika brandingowego”
Czytaj dalejRebranding to znacznie więcej niż zmiana logo
W ostatnich tygodniach kilka marek stolarki zaprezentowało swój rebranding. Co się kryje za tym hasłem i w jakim celu się go przeprowadza? Odpowiedzi na te pytania udzielił nam Krzysztof Karaś, brand consultant & brand designer w agencji brandingowej Cucaburra.
Czytaj dalejE-commerce nie zastąpi dilerów
Robert Jaśkiewicz, prezes zarządu Akant, udzielił wywiadu w majowym wydaniu Forum Branżowe, w którym podzielił się m.in. swoim doświadczeniem w e-commerce. Szefa Akantu zapytaliśmy czy możliwe jest, jego zdaniem, zastąpienie tradycyjnej sieci dystrybucyjnej sprzedażą internetową.
Czytaj dalejMarketing na nowe czasy
Rok 2020 w obszarze biznesu to czas przewartościowań oraz modyfikacji strategii: przekształcania modeli biznesowych, komunikacji marek z klientami, na rzecz…
Czytaj dalejDierre Polska zaprasza do swojego nowego showroomu
Dierre, wiodący światowy producent najwyższej jakości drzwi wejściowych, otwiera showroom w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się 18 maja w formule online. Zapraszamy!
Czytaj dalejNajwiększe wzrosty eksportu są poza Europą
Maksymilian Miros, główny analityk Centrum Analiz Branżowych był bohaterem wywiadu okładkowego kwietniowego numeru miesięcznika Forum Branżowe. Poniżej bardzo ciekawy wątek eksportu polskiej stolarki, który nie znalazł się w gazecie.
Czytaj dalejGospodarka pro-ekologiczna
Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA oraz członek zarządu Grupy Kety, z okazji ogłoszenia nowej strategii firmy i jej nowego wizerunku, wystosował list, w którym objaśnia nowe, pro-środowiskowe idee, którymi będzie się kierować to przedsiębiorstwo.
Czytaj dalejW kierunku robotyzacji
Wojciech Baszkowski, dyrektor zarządzający Dovista Polska udzielił wywiadu, w którym mówi m.in. o reakcji jego firmy na sytuację pandemiczną. Jedną z recept ma być modernizacja zakładu i inwestycje w nowe technologie.
Czytaj dalej