Analizy i opinie
Największe wzrosty eksportu są poza Europą
Maksymilian Miros, główny analityk Centrum Analiz Branżowych był bohaterem wywiadu okładkowego kwietniowego numeru miesięcznika Forum Branżowe. Poniżej bardzo ciekawy wątek eksportu polskiej stolarki, który nie znalazł się w gazecie.
Czytaj dalejGospodarka pro-ekologiczna
Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA oraz członek zarządu Grupy Kety, z okazji ogłoszenia nowej strategii firmy i jej nowego wizerunku, wystosował list, w którym objaśnia nowe, pro-środowiskowe idee, którymi będzie się kierować to przedsiębiorstwo.
Czytaj dalejW kierunku robotyzacji
Wojciech Baszkowski, dyrektor zarządzający Dovista Polska udzielił wywiadu, w którym mówi m.in. o reakcji jego firmy na sytuację pandemiczną. Jedną z recept ma być modernizacja zakładu i inwestycje w nowe technologie.
Czytaj dalejCzy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?
W branży spożywczej modne stały się produkty regionalne i tradycyjne. Zbigniew Mendel w swoim felietonie zadaje pytanie, czy tylko w świecie FMCG można stawiać na regionalizm produktów.
Czytaj dalejBadania ITB potwierdzają doskonałe parametry systemu Yawal FA 50N
Z końcem roku w Instytucie Techniki Budowlanej przeprowadzono badania systemu fasadowego produkowanego przez Yawal S.A. w czterech wariantach konstrukcyjnych. W…
Czytaj dalejAluminiowe rolety zewnętrzne – nowość w ofercie Aliplast
Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu aluminiowych rolet zewnętrznych do oferty systemów Aliplast. W ofercie dostępne są trzy modele – roleta adaptacyjna R /Round, roleta adaptacyjna Q /Quadro, roleta zewnętrzna H /Hide/.
Czytaj dalejEkologia zwiększy sprzedaż stolarki
Maksymilian Miros, główny analityk Centrum Analiz Branżowych będzie bohaterem wywiadu okładkowego najnowszego numeru miesięcznika Forum Branżowe. Opowie w nim o badaniach rynku stolarki, o precyzji prognoz, czy o przyszłości dystrybucji stolarki. Poniżej bardzo ciekawy wątek ekologii w kontekście branży stolarki. Zachęcamy do lektury.
Czytaj dalejMyPricer – zwiększ swoją sprzedaż
Przeznaczony dla europejskich producentów z sektora stolarki okiennej i drzwiowej, bram, pergoli oraz osłon przeciwsłonecznych MyPricer umożliwia dostarczanie klientom łatwego do użycia, 100 proc. webowego rozwiązania umożliwiającego łatwe tworzenie wycen i przesyłanie zamówień. Jest to narzędzie służące do pozyskiwania klientów i budowania lojalności, a co za tym idzie, poprawy efektywności handlowej producentów z branży.
Czytaj dalej