Analizy i opinie
5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie
LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.
Czytaj dalejWięcej niż drzwi – społeczna odpowiedzialność w DNA firmy CAL
27 września w poniedziałek pracownicy CAL-a wraz z zarządem i przyjaciółmi firmy posadzili 50-tysięczne drzewo w ramach corocznej akcji odsadzania lasu, a w piątek podczas koncertu charytatywnego zebrali ponad 55 tys. zł na rzecz szkoły „Bajka”, miejsca dla dzieci ze spektrum autyzmu.
Czytaj dalejŁatwo nie będzie
O zadłużeniu polskiej branży budowlanej i prognozach na ten rok opowiada Tomasz Świerżewski, menedżer ds. klientów strategicznych w Krajowym Rejestrze Długów.
Czytaj dalejSystemy przesuwne i podnoszono-przesuwne heroal
Systemy przesuwne i podnoszono-przesuwne heroal to trwałe i przemyślane rozwiązania dzięki zastosowaniu aluminium i inteligentnej konstrukcji. Aluminium umożliwia wykonanie wyjątkowo dużych elementów. W zależności od rodzaju otwarcia systemy przesuwne i podnoszono-przesuwne heroal mogą być montowane z jedno-, dwu- lub trzytorowymi ramami i maksymalnie sześcioma ruchomymi skrzydłami, dzięki czemu nadają się również do wyjątkowo dużych otworów w budynku. Duże oszklenia stanowią niemal niewidoczne połączenie pomiędzy wnętrzem a otoczeniem zewnętrznym i zapewniają imponujące widoki.
Czytaj dalejPo latach tłustych przyjdą lata chude
Jan Kidaj, prezes Aliplastu: „Wszyscy patrzymy na coraz wyższe liczby, każdy zauważa większą sprzedaż, większe wartości, ale trzeba też myśleć, że rosną też koszty. Nakręcanie konsumpcji jest jak medal – ma dwie strony. Pamiętajmy, że po tłustych latach zawsze przychodzą chude”.
Czytaj dalejArystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie
Panująca dosyć powszechnie euforia w ocenie rodzimej rzeczywistości gospodarczej i jej perspektyw – niezależnie od sektorowej specyfiki i jej niuansów – wymaga rzetelnej próby analizy podstaw takich ocen i pozytywnych rekomendacji.
Czytaj dalejSytuacja zaczyna się stabilizować
Menedżerów naszej branży zapytaliśmy jak bardzo komplikuje im życie brak komponentów do produkcji stolarki i czy zjawisko to się nasila. Wśród kilkunastu wypowiedzi, głos zabrał również pan Karol Bączek, prokurent w Amex-Bączek.
Czytaj dalejNowe logo i rebranding marki DINDECOR
DINDECOR polski producent wypełnień drzwiowych rozpoczyna transformacje swojej marki z nowym hasłem firmowym OTWARCI NA INNOWACJE.
Czytaj dalej