Aluprof zadowolony z wyników z 2020 r.

Autor: |Data publikacji:

Aluprof podsumowuje mijający 2020 r. Firma zakłada, że zakończy go z wynikami lepszymi, niż prognozowała.

Producent systemów aluminiowych do okien, drzwi i fasad, a także osłon, mimo trudności związanych z pandemią, zalicza mijający rok do udanych. Był to jednak trudny okres, bo wymagający zmiany planów i dostosowania się do nowych okoliczności. Pracownicy w zakładach produkcyjnych nie mogli wykonywać swoich obowiązków zdalnie, dlatego należało im zapewnić warunki bezpieczne dla zdrowia, ale także wprowadzić zasady, które zapewnią ciągłość procesów produkcyjnych.

Firma pracowała także na to, by w okresie, gdy obowiązuje dystans społeczny, pozostać jak najbliżej swoich klientów. Dlatego Aluprof zorganizował w tym roku wiele szkoleń i webinariów. Było ich w 2020 r. więcej, niż kiedykolwiek firma planowała.

Systemy Aluprof zostały wykorzystane w biurowcu Google w Dublinie.

W tym roku zakończył się okres 5-letniej strategii, obecnie to czas, gdy cała Grupa Kęty, do której należy Aluprof, planuje swoją działalność na następne pół dekady, do 2025 r. Nową strategię poznamy prawdopodobnie jeszcze w grudniu. O tym, jakie wyniki Grupa Kęty prognozuje za 2020 r.  pisaliśmy TUTAJ.

Natomiast już teraz jednak wiadomo, że Aluprof na przyszły rok ma zaplanowane wprowadzenie na rynek kilku nowości. Są to produkty dostosowane m.in. do nowych wymagań termicznych w 2021 r. Jednym z nich jest system okienno-drzwiowy MB-79N. Pojawi się także nowość w ofercie osłon słonecznych:  to żaluzje fasadowe Skyflow dostępne w kilku wariantach oraz screeny SkyRoll.

 

Zobacz również

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.