Aktualności
35 lat innowacji, stabilności i odpowiedzialności społecznej, czyli jak Grupa VELUX ukształtowała polski rynek
Od 35 lat firma VELUX Polska jest nie tylko liderem w branży stolarki okiennej, ale także kluczowym graczem na polskim rynku. Od momentu wejścia do Polski w 1990 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność, inwestując w technologie, infrastrukturę oraz kapitał ludzki. Dzięki temu nie tylko wpływa na gospodarkę kraju, lecz także wyznacza nowe standardy w innowacyjności produktów.
Czytaj dalejRestrukturyzacja w VBH Deutschland
Spółka VBH Niemcy na początku miesiąca złożyła wniosek o postępowanie restrukturyzacyjne. Umożliwia to firmie kontynuowanie działalności.
Czytaj dalej„Pierwsze klucze”. W 2026 roku wystartuje nowy program wsparcia mieszkalnictwa?
Według zapowiedzi rządu w 2026 roku uruchomiony zostanie nowy program mieszkaniowy „Pierwsze klucze”, który ma wspierać młodych ludzi w zakupie ich pierwszego mieszkania lub domu. Projekt ustawy w tym zakresie znalazł się w wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów.
Czytaj dalejEko-Okna zmniejszają dług leasingiem zwrotnym
Eko-Okna sprzedały fabryki w Kędzierzynie-Koźlu i Wodzisławiu Śląskim w ramach leasingu zwrotnego. Wartość transakcji sięga miliarda złotych.
Czytaj dalejZmiany kadrowe w Grupie Dovista i GU
Zmiany kadrowe nastąpiły w ostatnim czasie w Grupie Dovista. Pracę podjął tam nowy wiceprezes. Z kolei w Grupie Gretsch-Unitas zatrudniono nowego dyrektora zarządzającego.
Czytaj dalej„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.
Czytaj dalejKM Okno i Bojar Glass zainwestowały w produkcję
Inwestycje firm z branży stolarki trwają pomimo trudnej sytuacji gospodarczej. Niedawno Bojar Glass i KM Okno zwiększyli swoje możliwości produkcyjne.
Czytaj dalejNowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
Czytaj dalej