Aktualności

Cenny marketing

Cenny marketing

Budvar Centrum to kolejny z producentów, który docenia znaczenie marketingu i reklamy. Firma nawiązała właśnie współpracę z agencją PR. Innym ciekawym tematem marketingowym z branży jest wyliczenie przez dziennikarzy wartości kampanii reklamowych prowadzonych przez fundację z Kornic.

Czytaj dalej
Zmiany w branży szkła i obawy o dostawy gazu

Zmiany w branży szkła i obawy o dostawy gazu

Saint-Gobain sprzedał swoja firmę Glassolutions Grand Ouest we Francji, z kolei AGC zdecydował się zrezygnować z pracy 50 pracowników.

Czytaj dalej
Q4Glass planuje inwestycje i wzrost rentowności

Q4Glass planuje inwestycje i wzrost rentowności

Q4Glass rozpoczął w pierwszym półroczu pracę na nowej linii do zespalania szyb. Jest to według firmy niezwykle wydajna linia.

Czytaj dalej
Gealan już nie tak optymistyczny mimo rekordowych miesięcy

Gealan już nie tak optymistyczny mimo rekordowych miesięcy

Zarówno ubiegłoroczny sezon, jak i I półrocze tego roku były niezwykle udane sprzedażowo dla polskiego oddziału Gealana.  Nieco mniej optymistycznie firma patrzy na rozwój sytuacji rynkowej w najbliższych miesiącach i w kolejnym 2023 roku.

Czytaj dalej
Somfy i Yale ogłosiły współpracę

Somfy i Yale ogłosiły współpracę

Somfy i Yale nawiązały partnerstwo. Inteligenty zamek Yale został włączony do platformy TaHoma, pozwalającej na zdalne zarządzanie domem.

Czytaj dalej
Erkado przeznacza 65 mln zł na inwestycje

Erkado przeznacza 65 mln zł na inwestycje

Erkado uruchomiło produkcję drzwi stalowych w nowej hali w Gościeradowie. Firma od początku roku produkuje też w nowym zakładzie w Radomiu.

Czytaj dalej
Branżowisko #174 – Ciepła ramka podbija rynek. Odbudowa Ukrainy

Branżowisko #174 – Ciepła ramka podbija rynek. Odbudowa Ukrainy

Odcinek wyjazdowy choć w naszym studiu nagraniowym? Takie rzeczy tylko w 174. epizodzie Branżowiska! Wszystko za sprawą firmy Swisspacer, która pełniła rolę gospodarza tej audycji. Była to dobra okazja do tego, by porozmawiać m.in. o ciepłych ramach dystansowych do szyb.

Czytaj dalej
Polacy wciąż kupują maszyny, ale spada wartość sprzedaży

Polacy wciąż kupują maszyny, ale spada wartość sprzedaży

Polacy znajdują się w pierwszej piątce największych odbiorców włoskich maszyn do obróbki drewna. Wartość sprzedaży jednak spada.

Czytaj dalej