Aktualności
Cenny marketing
Budvar Centrum to kolejny z producentów, który docenia znaczenie marketingu i reklamy. Firma nawiązała właśnie współpracę z agencją PR. Innym ciekawym tematem marketingowym z branży jest wyliczenie przez dziennikarzy wartości kampanii reklamowych prowadzonych przez fundację z Kornic.
Czytaj dalejZmiany w branży szkła i obawy o dostawy gazu
Saint-Gobain sprzedał swoja firmę Glassolutions Grand Ouest we Francji, z kolei AGC zdecydował się zrezygnować z pracy 50 pracowników.
Czytaj dalejQ4Glass planuje inwestycje i wzrost rentowności
Q4Glass rozpoczął w pierwszym półroczu pracę na nowej linii do zespalania szyb. Jest to według firmy niezwykle wydajna linia.
Czytaj dalejGealan już nie tak optymistyczny mimo rekordowych miesięcy
Zarówno ubiegłoroczny sezon, jak i I półrocze tego roku były niezwykle udane sprzedażowo dla polskiego oddziału Gealana. Nieco mniej optymistycznie firma patrzy na rozwój sytuacji rynkowej w najbliższych miesiącach i w kolejnym 2023 roku.
Czytaj dalejSomfy i Yale ogłosiły współpracę
Somfy i Yale nawiązały partnerstwo. Inteligenty zamek Yale został włączony do platformy TaHoma, pozwalającej na zdalne zarządzanie domem.
Czytaj dalejErkado przeznacza 65 mln zł na inwestycje
Erkado uruchomiło produkcję drzwi stalowych w nowej hali w Gościeradowie. Firma od początku roku produkuje też w nowym zakładzie w Radomiu.
Czytaj dalejBranżowisko #174 – Ciepła ramka podbija rynek. Odbudowa Ukrainy
Odcinek wyjazdowy choć w naszym studiu nagraniowym? Takie rzeczy tylko w 174. epizodzie Branżowiska! Wszystko za sprawą firmy Swisspacer, która pełniła rolę gospodarza tej audycji. Była to dobra okazja do tego, by porozmawiać m.in. o ciepłych ramach dystansowych do szyb.
Czytaj dalejPolacy wciąż kupują maszyny, ale spada wartość sprzedaży
Polacy znajdują się w pierwszej piątce największych odbiorców włoskich maszyn do obróbki drewna. Wartość sprzedaży jednak spada.
Czytaj dalej