Życzenia

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce – Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.

Czytaj dalej

„Cafe Branżowisko” #7: Jak prawidłowo montować okna i dlaczego to wciąż problem?

W najnowszym odcinku „Cafe Branżowisko” rozmawiamy z Jarosławem Wiczukiem z ISO-Chemie o jednym z najczęściej nadużywanych pojęć w branży – ciepłym montażu okien. Co naprawdę kryje się za tym terminem? Jakie są różnice między szczelnym a ciepłym montażem? I dlaczego nadchodzące zmiany w przepisach mogą cofnąć nas o krok wstecz? Posłuchaj i dowiedz się więcej!

Czytaj dalej

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.

Czytaj dalej

Niemiecki Stürtz niewypłacalny

Stürtz Maschinenbau GmbH, producent maszyn do produkcji okien z PVC, znalazł się w stanie niewypłacalności i przejdzie restrukturyzację. Pomimo trudności finansowych, firma będzie realizować zamówienia do połowy 2026 roku.

Czytaj dalej

Produkcja budowlano-montażowa w pierwszym półroczu 2025 r.

Produkcja budowlano-montażowa w czerwcu 2025 r. była wyższa niż rok wcześniej. Jednocześnie w odniesieniu do całego pierwszego półrocza nastąpił spadek. Taką informację podał GUS w swoim najnowszym raporcie.

Czytaj dalej

Raport finansowy Soudala wskazuje na wzrost przychodów

Raport finansowy Soudala za rok 2024 podkreśla, że ten okres był dla firmy rekordowy. Duże były nie tylko przychód, ale też EBIDTA oraz kwoty przeznaczone na inwestycje.

Czytaj dalej

Akwizycje ogłosiły firmy Profine, Hörmann oraz Dormakaba

Akwizycje rozszerzające portfolio firm ogłosiły ostatnio Profine, Hörmann oraz Dormakaba. Ponadto Dormakaba sprzedała jeden ze swoich podmiotów.

Czytaj dalej

Pracownicy pytają, zarząd uspokaja: Eko-Okna komentują reorganizację

Eko-Okna w piątkowe popołudnie zdecydowały się na publikację drugiego komunikatu dotyczącego aktualnej sytuacji w firmie. Jak podkreśla zarząd – celem jest „transparentna komunikacja i zdementowanie nieprawdziwych doniesień”.

Czytaj dalej