Alu In zalicza minione półrocze do bardzo udanych. Firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży ślusarki aluminiowej. To nowa marka na rynku.
Alu In podliczył wyniki z półrocza i zamyka ten okres wzrostem sprzedaży o ponad 20 procent. Marka na rynku jest jednak nowa. Alu In to nowy brand Abakusa, utworzony w lutym w tym roku, pisaliśmy o tym TUTAJ. Pod nową marką sprzedawane są wyroby z aluminium. Abakus od 25 lat wytwarza okna, drzwi, fasady czy ogrody zimowe, dlatego obecne dane można było porównać z wynikami, które wypracował producent w poprzednim roku.
Kamil Grodecki, prezes Alu in przyznaje:
Mamy uzasadnione wrażenie, że Alu In pojawił się na rynku niemal w idealnym momencie. Już od dawna nie notowaliśmy tak wielkiej popularności stolarki aluminiowej wśród inwestorów, jak ma to obecnie miejsce. Zwłaszcza jest to zauważalne w budownictwie indywidualnym, gdzie klient ma nieograniczone możliwości indywidualnego projektowania wymarzonego domu i może „bawić” się w kreatora. Dzięki elastyczności materiału, jakim jest aluminium, architekci i projektanci realizują nawet najbardziej śmiałe pomysły w zakresie konstrukcji, np. nowoczesny system okien blokowych bez barier w postaci stolarki o wąskich profilach czy szklane ściany sterowane automatycznie. Właśnie po te fantazyjne systemy klienci sięgają coraz chętniej, jednocześnie zamawiając coraz więcej jednostek okiennych i drzwiowych w typowych wymiarach i katalogowych wzorach. Potwierdzają się więc najnowsze analizy w sektorze komercyjnym i mieszkaniowym o dużym wzroście i wiodącej sprzedaży stolarki aluminiowej w Polsce, także w zakresie budownictwa standardowego.
Alu In realizuje coraz więcej wyrafinowanych projektów. Firma zastanawia się nawet nad stworzeniem specjalnego katalogu, wypełnionego najpiękniejszymi wizualizacjami. Obecnie jednak priorytetem są terminowa realizacja zamówień i optymalne wykorzystanie obłożenia produkcyjnego.
Tagi
abakusAlu indrzwi aluminiowedrzwi tarasowefasadyKamil Grodeckiogrody zimoweokna aluminioweślusarka aluminiowaZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".