Znakomity początek Alu In

Autor: |Data publikacji:

Alu In zalicza minione półrocze do bardzo udanych. Firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży ślusarki aluminiowej. To nowa marka na rynku.

Alu In podliczył wyniki z półrocza i zamyka ten okres wzrostem sprzedaży o ponad 20 procent. Marka na rynku jest jednak nowa. Alu In to nowy brand Abakusa, utworzony w lutym w tym roku, pisaliśmy o tym TUTAJ. Pod nową marką sprzedawane są wyroby z aluminium. Abakus od 25 lat wytwarza okna, drzwi, fasady czy ogrody zimowe, dlatego obecne dane można było porównać z wynikami, które wypracował producent w poprzednim roku.

 

Kamil Grodecki, prezes Alu in przyznaje:

Mamy uzasadnione wrażenie, że Alu In pojawił się na rynku niemal w idealnym momencie. Już od dawna nie notowaliśmy tak wielkiej popularności stolarki aluminiowej wśród inwestorów, jak ma to obecnie miejsce. Zwłaszcza jest to zauważalne w budownictwie indywidualnym, gdzie klient ma nieograniczone możliwości indywidualnego projektowania wymarzonego domu i może „bawić” się w kreatora. Dzięki elastyczności materiału, jakim jest aluminium, architekci i projektanci realizują nawet najbardziej śmiałe pomysły w zakresie konstrukcji, np. nowoczesny system okien blokowych bez barier w postaci stolarki o wąskich profilach czy szklane ściany sterowane automatycznie. Właśnie po te fantazyjne systemy klienci sięgają coraz chętniej, jednocześnie zamawiając coraz więcej jednostek okiennych i drzwiowych w typowych wymiarach i katalogowych wzorach. Potwierdzają się więc najnowsze analizy w sektorze komercyjnym i mieszkaniowym o dużym wzroście i wiodącej sprzedaży stolarki aluminiowej w Polsce, także w zakresie budownictwa standardowego.

Alu In realizuje coraz więcej wyrafinowanych projektów. Firma zastanawia się nawet nad stworzeniem specjalnego katalogu, wypełnionego najpiękniejszymi wizualizacjami. Obecnie jednak priorytetem są terminowa realizacja zamówień i optymalne wykorzystanie obłożenia produkcyjnego.

 

Zobacz również

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.