Znakomity początek Alu In

Autor: |Data publikacji:

Alu In zalicza minione półrocze do bardzo udanych. Firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży ślusarki aluminiowej. To nowa marka na rynku.

Alu In podliczył wyniki z półrocza i zamyka ten okres wzrostem sprzedaży o ponad 20 procent. Marka na rynku jest jednak nowa. Alu In to nowy brand Abakusa, utworzony w lutym w tym roku, pisaliśmy o tym TUTAJ. Pod nową marką sprzedawane są wyroby z aluminium. Abakus od 25 lat wytwarza okna, drzwi, fasady czy ogrody zimowe, dlatego obecne dane można było porównać z wynikami, które wypracował producent w poprzednim roku.

 

Kamil Grodecki, prezes Alu in przyznaje:

Mamy uzasadnione wrażenie, że Alu In pojawił się na rynku niemal w idealnym momencie. Już od dawna nie notowaliśmy tak wielkiej popularności stolarki aluminiowej wśród inwestorów, jak ma to obecnie miejsce. Zwłaszcza jest to zauważalne w budownictwie indywidualnym, gdzie klient ma nieograniczone możliwości indywidualnego projektowania wymarzonego domu i może „bawić” się w kreatora. Dzięki elastyczności materiału, jakim jest aluminium, architekci i projektanci realizują nawet najbardziej śmiałe pomysły w zakresie konstrukcji, np. nowoczesny system okien blokowych bez barier w postaci stolarki o wąskich profilach czy szklane ściany sterowane automatycznie. Właśnie po te fantazyjne systemy klienci sięgają coraz chętniej, jednocześnie zamawiając coraz więcej jednostek okiennych i drzwiowych w typowych wymiarach i katalogowych wzorach. Potwierdzają się więc najnowsze analizy w sektorze komercyjnym i mieszkaniowym o dużym wzroście i wiodącej sprzedaży stolarki aluminiowej w Polsce, także w zakresie budownictwa standardowego.

Alu In realizuje coraz więcej wyrafinowanych projektów. Firma zastanawia się nawet nad stworzeniem specjalnego katalogu, wypełnionego najpiękniejszymi wizualizacjami. Obecnie jednak priorytetem są terminowa realizacja zamówień i optymalne wykorzystanie obłożenia produkcyjnego.

 

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.