Alu in – nowa marka Abakusa

Red.: |Data publikacji:

Abakus tworzy nowy brand o nazwie Alu in. W ramach wyodrębnionej w strukturach firmy marki oferowana będzie stolarka aluminiowa oparta na systemach Aluprof i Schüco. Planowane są dwie linie produktowe: Alu Industrial Aluprof oraz Alu Intuitive Schüco.

Alu in ma być marką kojarzoną z luksusem, oferującym asortyment premium. Produkty w większej mierze mają trafiać na eksport. Stolarka PCW nadal oferowana będzie pod szyldem Abakusa i obecna będzie zarówno w kraju, jak i poza granicami Polski.

Jak podkreśla w rozmowie z nami przedstawicielka firmy, stolarkę Abakus można było nabyć jedynie u dystrybutorów. Produkty Alu in także także można nabyć tą drogą, ale będzie można także skorzystać z indywidualnej obsługi bezpośrednio u producenta. Klienci VIP będą mogli liczyć na indywidualne wsparcie konsultanta i zespołu projektowego na czas realizacji zlecenia. Alu in realizuje zamówienie od A do Z oferując projekt, montaż i serwis

Pierwsze wzmianki o planowanym brandzie pojawiły się już we wrześniu 2020 r., a na łamach Forum Branżowego zapowiadaliśmy już nowości spod szyldu Alu in. Na oficjalny start marki czekaliśmy jednak do teraz.

Posejdon Szczecin, realizacja Aluprof. Fot.: Materiały prasowe Alu in

Kamil Grodecki, prezes marki Alu in:

W obu przypadkach [w przypadku linii Industrial Aluprof oraz Alu Intuitive Schüco – przyp. red.] klient wybiera produkty ultranowoczesne. Są to najnowszej generacji aluminiowe okna, drzwi zewnętrzne i tarasowe, systemy przesuwne, ściany szklane, fasady, ogrody zimowe oraz systemy przeciwpożarowe i oddymiające. Wyróżniają się nie tylko designem, ale i komfortową funkcjonalnością. Spełniają normy budownictwa pasywnego, wykazują najwyższe wskaźniki izolacyjności termicznej, akustycznej, szczelności, obciążenia wiatrem czy odporności na włamanie. Wśród nich są systemy termiczne, z wbudowanymi żaluzjami, ukrytym skrzydłem, panoramiczne przeszklenia zapewniające nieograniczoną widoczność, eleganckie oranżeria czy atestowane systemy ewakuacyjne, przeciwpożarowe o pełnej odporności ogniowej.

Jak zdradziła nam przedstawicielka marketingu firmy, miniony rok Abakus zalicza do bardzo udanych pod kątem sprzedażowym. Rekordowy w skali roku sukces promocji zimowej był zaskoczeniem dla samych sprzedawców. Nasza rozmówczyni podkreśla, że na wysoką sprzedaż w ramach akcji zimowej miała wpływ oferowana klientom możliwość zaplanowania montażu zakupionej stolarki na miesiące wiosenne oraz wsparcie marketingowe i kampania informacyjna wokół akcji. Już niebawem na rynku pojawi się nowość Abakusa opracowana we współpracy z Rehau. Póki co szczegóły nie są jeszcze znane.

 

Zobacz również

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Firma Lanko, polski producent specjalizujący się w produkcji okien i drzwi z PCW oraz aluminium, wykupił 45 proc. udziałów w Oknoprime.

Dormakaba uruchamia kolejne elektrownie fotowoltaiczne

Dormakaba uruchamia kolejne elektrownie fotowoltaiczne

Dormakaba w tym roku uruchomiła już trzy elektrownie fotowoltaiczne w swoich zakładach produkcyjnych. Spowodują one 25-procentowe oszczędności w emisji CO2.

Velux i Dovista ze wzrostem zysków, ale spadkiem sprzedaży

Velux i Dovista ze wzrostem zysków, ale spadkiem sprzedaży

Grupa VKR podsumowała wyniki z 2023 r. Firma, do której należą Velux i Dovista odnotowała spadek przychodów, ale wzrost zysku.

1