W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD. Dyskusje prowadzone w czterech blokach tematycznych, zwieńczy przyjęcie kongresowej rezolucji – dokumentu wyznaczającego kierunki działań Związku POiD na najbliższy okres. Redakcja „Forum Branżowego” objęła patronat medialny nad tym wydarzeniem.
Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem: „Przyszłość branży – nowa era budownictwa, biznesu i technologii”. Zaproszeni eksperci i przedstawiciele instytucji oraz firm zarówno z branży stolarki, jak i pokrewnych będą wspólnie analizować kluczowe wyzwania i kierunki rozwoju sektora.
XV Kongres Stolarki Polskiej – tematyka
Organizatorzy XV Kongresu Stolarki Polskiej, podobnie jak w poprzednich edycjach, podzielili wydarzenie na cztery bloki tematyczne. W tym roku zrezygnowali z walnego zgromadzenia członków Związku POiD, a cały kongres zaplanowali na dwa dni.
Uczestnicy porozmawiają m.in. o wpływie sytuacji geopolitycznej na rynek materiałów budowlanych. Podejmą również tematy związane z przyszłością branży stolarki budowlanej, relacjami producentów z siecią sprzedaży oraz nowoczesnym marketingiem łączącym narzędzia online i offline. Po ostatnim bloku merytorycznym zostanie wygłoszona rezolucja, która określi priorytety działania Związku POiD.
Co w programie?
Pierwszy blok tematyczny XV Kongresu Stolarki otworzy analiza zagadnień makroekonomicznych. Eksperci przeanalizują wpływ bieżącej sytuacji geopolitycznej na rynek materiałów budowlanych i budownictwo w Polsce. W programie znajdzie się m.in. debata o dostępności surowców, regulacjach prawnych i współpracy międzynarodowej.
Drugi blok skupi się na perspektywach rozwoju branży stolarki budowlanej. Uczestnicy porozmawiają o aktualnej sytuacji gospodarczej w Polsce, budownictwie mieszkaniowym, potencjale rynku remontowego, wyzwaniach związanych z raportowaniem ESG.
Popołudniową część dnia zaplanowano jako czas poświęcony relacjom z siecią sprzedaży. Trzeci blok podejmie temat budowania trwałych partnerstw dystrybucyjnych – od jakości obsługi po nowe modele współpracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
Drugi dzień Kongresu zdominuje tematyka marketingu i komunikacji. Eksperci zaprezentują nowoczesne podejścia do marketingu 360°. Poszukają odpowiedzi na pytania i podejmą próbę odpowiedzi na kluczowe pytania: jak skutecznie łączyć działania online i offline, jak wykorzystywać potencjał sztucznej inteligencji w różnych grupach wiekowych oraz w jaki sposób zmieniły się ścieżki zakupowe w modelach B2B i B2C. Zwieńczeniem wydarzenia będzie panel dyskusyjny o budowaniu relacji z klientami w erze cyfrowej.
„Forum Branżowe” partnerem medialnym
Jako partner medialny będziemy na wydarzeniu z najnowszym numerem miesięcznika „Forum Branżowe”, który jest już dostępny do pobrania.
Zachęcamy do udziału i śledzenia relacji z wydarzenia. Rejestracja na XV Kongres Stolarki Polskiej trwa do 16 maja – szczegóły i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie POiD.
Zobacz również
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.
Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę
Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.