Eko-Okna w minioną sobotę zorganizowały wyprzedaż swoich okien. Chętni klienci zostali zaproszeni do magazynu fabryki, gdzie mogli kupić produkty w atrakcyjnych cenach.
Eko-Okna w swojej siedzibie w Pietrowicach Wielkich przygotowały wyprzedaż produktów zalegających w magazynach. W sobotę 11 września chętni do zakupu mogli odwiedzić magazyn fabryki i kupić okno czy osłonę okienną w cenie niższej o 50 proc. Produkty zawieszone są także na stronie internetowej wyprzedaz.ekookna.pl, jednak pracownicy Eko-Okien zachęcali do osobistej wizyty.
Wyprzedaż cieszyła się bardzo dużą popularnością, tym bardziej, że Eko-Okna już miesiąc przed tym wydarzeniem o nim szeroko informowały. Klientów przyciągała też atrakcyjna cena praktycznie nowych produktów. Na wyprzedaży oferowane były m.in. okna, drzwi, rolety, moskitiery. To produkty, które z różnych względów nie trafiły do klientów. Były to duble, wyroby o niezgodnych wymiarach czy zalegające w magazynach w wyniku windykacji. Mieszkańcy Raciborza i okolic zapraszani są na wyprzedaże cyklicznie, producent organizuje takie imprezy regularnie.
Eko-Okna sprzedaje także z sukcesem dzięki swojej aplikacji dla dystrybutorów www.eko4u.com. Firma właśnie poinformowała, że pierwsze zamówienie zrealizowane przez aplikację trafiło do dystrybutora w Stanach Zjednoczonych. O platformie sprzedażowej Eko-Okien pisaliśmy już TUTAJ.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".