Eko-Okna pracuje nad nową platformą sprzedażową. Już w tym roku będzie można kupić produkty firmy korzystając z narzędzi online.
Producent stolarki spod Raciborza pracuje nad rozwojem nowych kanałów sprzedaży. Firma już wkrótce uruchomi platformę, która skierowana będzie do klienta biznesowego: B2B i indywidualnego: B2C. Oba rozwiązania umożliwią sprzedaż produktów za pośrednictwem strony internetowej.

Nowa platforma Window4u skierowana będzie początkowo na rynek polski. Jednak działalność Eko-Oknien to w dużym stopniu eksport, dlatego rozwiązanie e-commerce będzie wkrótce dostępne w kilku wersjach językowych. Eko-Okna prowadzi już od pewnego czasu sprzedaż przez Internet, pisaliśmy o tym TUTAJ. Działa ona jednak w celu wyprzedaży stolarki, która znajduje się w magazynach. W przypadku nowego rozwiązania, nad którym producent właśnie pracuje, będzie można zamówić zupełnie nowy, dopasowany dla klienta produkt.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.