MFO podało wstępne wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku, które wypadają lepiej w porównaniu do roku ubiegłego.
MFO, dostawca m.in. wzmocnień stalowych do stolarki, poinformowało o wstępnych wynikach ze sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku. Oczywiście, wartości przychodów i zysków są wyższe w stosunku do roku ubiegłego, choć nadal znacząco niższe w porównaniu do średniej z ostatnich trzech lat.
Wyniki MFO
W podsumowaniu, w pierwszych trzech miesiącach tego roku MFO wypracowało przychody w wysokości 158,75 mln zł. W roku ubiegłym ta wartość była nieco niższa i wynosiła 151,69 mln zł. Jednocześnie tegoroczny wynik stanowi ponad 23-procentowy spadek w stosunku do wartości bazowej. Notabene, jest to średnia wielkość, jaką MFO osiągnęło w ostatnich trzech latach.

Z kolei zysk na działalności operacyjnej EBIT w pierwszym kwartale wyniósł 6,63 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do roku ubiegłego, w którym w analogicznym okresie firma wypracowała 3,63 mln zł. Jednocześnie MFO informuje, że jeśli porównamy tegoroczne wyniki do wartości bazowej, czyli średniej z trzech ostatnich lat, to spadek wynosi ponad 59 proc.
Oczywiście, spółka podaje także wartość zysku netto. Natomiast w okresie od stycznia do końca marca wyniósł on 3,12 mln zł. Rok wcześniej była to kwota 1,44 mln zł. Z kolei w porównaniu do wartości bazowej jest to spadek o niemal 75 proc.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.