Klimas Wkręt-Met kupił kolejne samochody firmowe. Firma obecnie dysponuje ponad dwustoma autami, ale liczba ta wkrótce się powiększy. Firma chce obsługiwać coraz bardziej rozbudowaną sieć handlu detalicznego.
Nowe auta to kolejna inwestycja firmy Klimas Wkręt-Met. W ostatnim miesiącu do floty pojazdów firmy dołączyło 20 nowych sztuk, a do połowy przyszłego roku zostanie kupionych kolejne 50. Ta inwestycja jest rozciągnięta w czasie, bowiem zaczęła się już w sierpniu tego roku. Z aut będą korzystać pracownicy handlowi firmy, obsługujący przede wszystkim rynek detaliczny. Firma przyznaje, że rozwija swoją sieć sprzedaży, a inwestycja w pojazdy okazała się koniecznością, by obsługiwać coraz bardziej rozbudowaną sieć handlu detalicznego.

Ale część samochodów będzie przeznaczona również do obsługi odbiorców z grupy B2B i eksportu. Są to także działy sprzedaży, które we Wkręt-Mecie dynamicznie się rozwijają, a zatem rosną potrzeby do właściwej obsługi tego rynku. Firma przyznaje, że oprócz inwestycji w samochody, zatrudnia także nowych handlowców, odpowiedzialnych za obsługę klientów biznesowych.
Wkręt-Met obsługuje klientów nie tylko w Polsce, ale w 60 krajach w Europie, w Azji, Afryce czy nawet w Australii. Niedawno zaś firma zdecydowała się na uruchomienie nowego kanału sprzedaży. Od połowy roku do dyspozycji klientów jest platforma internetowa, dzięki której klienci Wkręt-Metu mogą kupować online. Jak na razie z tej formy zakupów korzystają klienci indywidualni, ale firma planuje uruchomienie podobnego rozwiązania dla odbiorców biznesowych.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


