Klimas Wkręt-Met kupił kolejne samochody firmowe. Firma obecnie dysponuje ponad dwustoma autami, ale liczba ta wkrótce się powiększy. Firma chce obsługiwać coraz bardziej rozbudowaną sieć handlu detalicznego.
Nowe auta to kolejna inwestycja firmy Klimas Wkręt-Met. W ostatnim miesiącu do floty pojazdów firmy dołączyło 20 nowych sztuk, a do połowy przyszłego roku zostanie kupionych kolejne 50. Ta inwestycja jest rozciągnięta w czasie, bowiem zaczęła się już w sierpniu tego roku. Z aut będą korzystać pracownicy handlowi firmy, obsługujący przede wszystkim rynek detaliczny. Firma przyznaje, że rozwija swoją sieć sprzedaży, a inwestycja w pojazdy okazała się koniecznością, by obsługiwać coraz bardziej rozbudowaną sieć handlu detalicznego.

Ale część samochodów będzie przeznaczona również do obsługi odbiorców z grupy B2B i eksportu. Są to także działy sprzedaży, które we Wkręt-Mecie dynamicznie się rozwijają, a zatem rosną potrzeby do właściwej obsługi tego rynku. Firma przyznaje, że oprócz inwestycji w samochody, zatrudnia także nowych handlowców, odpowiedzialnych za obsługę klientów biznesowych.
Wkręt-Met obsługuje klientów nie tylko w Polsce, ale w 60 krajach w Europie, w Azji, Afryce czy nawet w Australii. Niedawno zaś firma zdecydowała się na uruchomienie nowego kanału sprzedaży. Od połowy roku do dyspozycji klientów jest platforma internetowa, dzięki której klienci Wkręt-Metu mogą kupować online. Jak na razie z tej formy zakupów korzystają klienci indywidualni, ale firma planuje uruchomienie podobnego rozwiązania dla odbiorców biznesowych.
Zobacz również
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.


