Wiśniowski uruchomił sklep internetowy!

Red.: AK |Data publikacji: 2020-10-22

Firma Wiśniowski uruchomiła właśnie  sklep internetowy. Póki co znaleźć w nim można m.in. ogrodzenia, furtki, bramy wjazdowe skrzydłowe i przesuwne oraz bramy garażowe segmentowe. Wkrótce mają być w nim dostępne okna, drzwi zewnętrzne i bramy garażowe uchylne.

Widok na jedną z podstron sklepu

Pod adresem sklep.wisniowski.pl użytkownik może wybierać z wachlarza gotowych produktów, podzielonych według parametrów takich jak wymiary, typ sterowania bramą, kolory, kolekcja czy cena. Jest opcja skorzystania z dodatkowo płatnego transportu, jednak można postawić także na odbiór osobisty. Czas oczekiwania na wykonanie zamówienia jest uzależniony od kategorii produktu. Dla przykładu w przypadku bramy garażowej segmentowej czas oczekiwania wynosi 4-5 tygodni, do 12 tygodni poczekamy w przypadku bramy wjazdowej przesuwnej.

Jak zdradził nam w rozmowie odpowiedzialny za projekt Marcin Strzelec, menadżer zarządzający grupą produktów w firmie Wiśniowski, sklep czeka intensywny rozwój, a oferta produktowa będzie poszerzać się z tygodnia na tydzień. Oprócz ogrodzeń i bram garażowych będzie w nim można znaleźć bowiem drzwi zewnętrzne, okna PCW i aluminiowe oraz bramy garażowe uchylne. W planach jest sprzedaż najpopularniejszych układów okien, które będą wykonane według wymiarów, które za pomocą sklepowego konfiguratora dostarczy inwestor.

To już kolejne przedsiębiorstwo z branży, które postawiło na takie rozwiązanie. Swój sklep posiada już na przykład firma Dobroplast (pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ), a poszerzenie swojej działalności e-commerce zapowiadają Eko-Okna (TUTAJ). Zainteresowanie przedsiębiorstw takim kanałem sprzedaży nikogo nie dziwi. Krajowy rynek e-commerce rośnie, o czym świadczą dane statystyczne omawiane przez nas TUTAJ, a i informacje płynące z zagranicy są zachęcające. Także i poza granicami branża coraz przychylniejszym okiem patrzy bowiem na taki sposób sprzedaży. Świadczy o tym na przykład niedawne przejęcie pakietu większościowego duńskiej firmy Skanva Group, która zajmuje się sprzedażą online stolarki w Danii, Norwegii i Islandii przez austriacki koncern IFN (informacje TUTAJ), jak i kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w e-commerce Grupy Inwido (szczegóły).

Temat e-commerce to jeden z głównych wątków tegorocznego Ogólnopolskiego Forum Stolarki, które odbędzie się w dniach 17-19 listopada w formule online. Marketing i sprzedaż internetowa będzie głównym wątkiem pierwszego dnia tego największego spotkania branży stolarki. Więcej o OFS.

 

Zobacz również

Mercor imponująco zamknął rok 2020

Mercor imponująco zamknął rok 2020

Grupa Mercor zamyka rok 2020 ze znacznym wzrostem i wita w strukturach nową spółkę.

Geze zaprasza do swojego stoiska na Bau online

Geze zaprasza do swojego stoiska na Bau online

Geze w tym roku obecne było podczas targów Bau online. Firma w swoim stoisku prezentowała szereg nowości.

Forum Branżowe zmienia się dla Ciebie!

Forum Branżowe zmienia się dla Ciebie!

Miesięcznik Forum Branżowe rozpoczyna 2021 r. wielkimi zmianami! Styczniowy numer naszego magazynu  to prezentacja nowego layoutu oraz odświeżona zawartość, a wszystko po to, by codziennie dostarczać Państwu najważniejsze informacje w nowoczesnej formie zarówno w internecie, jak i na papierze.

1