Wiśniowski uruchomił sklep internetowy!

Autor: |Data publikacji:

Firma Wiśniowski uruchomiła właśnie  sklep internetowy. Póki co znaleźć w nim można m.in. ogrodzenia, furtki, bramy wjazdowe skrzydłowe i przesuwne oraz bramy garażowe segmentowe. Wkrótce mają być w nim dostępne okna, drzwi zewnętrzne i bramy garażowe uchylne.

Widok na jedną z podstron sklepu

Pod adresem sklep.wisniowski.pl użytkownik może wybierać z wachlarza gotowych produktów, podzielonych według parametrów takich jak wymiary, typ sterowania bramą, kolory, kolekcja czy cena. Jest opcja skorzystania z dodatkowo płatnego transportu, jednak można postawić także na odbiór osobisty. Czas oczekiwania na wykonanie zamówienia jest uzależniony od kategorii produktu. Dla przykładu w przypadku bramy garażowej segmentowej czas oczekiwania wynosi 4-5 tygodni, do 12 tygodni poczekamy w przypadku bramy wjazdowej przesuwnej.

Jak zdradził nam w rozmowie odpowiedzialny za projekt Marcin Strzelec, menadżer zarządzający grupą produktów w firmie Wiśniowski, sklep czeka intensywny rozwój, a oferta produktowa będzie poszerzać się z tygodnia na tydzień. Oprócz ogrodzeń i bram garażowych będzie w nim można znaleźć bowiem drzwi zewnętrzne, okna PCW i aluminiowe oraz bramy garażowe uchylne. W planach jest sprzedaż najpopularniejszych układów okien, które będą wykonane według wymiarów, które za pomocą sklepowego konfiguratora dostarczy inwestor.

To już kolejne przedsiębiorstwo z branży, które postawiło na takie rozwiązanie. Swój sklep posiada już na przykład firma Dobroplast (pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ), a poszerzenie swojej działalności e-commerce zapowiadają Eko-Okna (TUTAJ). Zainteresowanie przedsiębiorstw takim kanałem sprzedaży nikogo nie dziwi. Krajowy rynek e-commerce rośnie, o czym świadczą dane statystyczne omawiane przez nas TUTAJ, a i informacje płynące z zagranicy są zachęcające. Także i poza granicami branża coraz przychylniejszym okiem patrzy bowiem na taki sposób sprzedaży. Świadczy o tym na przykład niedawne przejęcie pakietu większościowego duńskiej firmy Skanva Group, która zajmuje się sprzedażą online stolarki w Danii, Norwegii i Islandii przez austriacki koncern IFN (informacje TUTAJ), jak i kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w e-commerce Grupy Inwido (szczegóły).

Temat e-commerce to jeden z głównych wątków tegorocznego Ogólnopolskiego Forum Stolarki, które odbędzie się w dniach 17-19 listopada w formule online. Marketing i sprzedaż internetowa będzie głównym wątkiem pierwszego dnia tego największego spotkania branży stolarki. Więcej o OFS.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".