Po bardzo udanym pierwszym półroczu, Winkhaus z Rydzyny spodziewa się wyraźnego zmniejszenia dynamiki wzrostu. Pierwsze objawy tego miały miejsce już w maju i czerwcu.
Lider segmentu okuć, rydzyński Winkhaus, zamknął pierwsze półrocze wyraźnymi wzrostami ilości sprzedanych okuć. O 11 proc. wzrosła tu ilość sprzedanych okuć do okien, a o 5 proc. ilość okuć do drzwi. Po bardzo dynamicznych, 30-proc przyrostach obrotów w pierwszych miesiącach roku maj przyniósł już pewne spowolnienie, a sprzedaż w czerwcu wróciła do wielkości sprzed roku. Spore obawy budzą w firmie informacje o możliwych ograniczeniach w dostawach gazu jesienią, gdyż zużywa się go tutaj dość dużo w procesie galwanizacji. W opinii dyr. Krzysztofa Ratajczaka, którą wyraził na łamach miesięcznika Forum Branżowe, trudno jest w tej chwili cokolwiek prognozować, gdyż na rynku pojawiło się zbyt wiele czynników, które wpływają na bieżącą działalność.
Winkhaus Polska obchodzi w tym roku Jubileusz 30-lecia działalności w Polsce. Pierwszy magazyn i biura firmy działały od października 1992 roku w Lesznie, zatrudniając kilka zaledwie osób. Dzisiaj Winkhaus zatrudnia 800 osób, dysponuje potężnym zakładem w Rydzynie, a obecnie uruchamia najnowszy magazyn wysokiego składowania (na zdjęciu), z którego zaopatrywane jest pół Europy, a nawet kraje azjatyckie. Od 11 lat Winkhaus Polska przewodzi segmentowi okuć w naszym kraju dzierżąc tytuł Lidera Branży Stolarki, wręczany przez Centrum Analiz Branżowych.
Tagi
Jubiluesz 30-leciaKrzysztof Ratajczakokucia do drzwiokucia do okiensprzedaż okućWinkhauswyniki sprzedażyZobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.