AIB w pierwszym półroczu przeszło duże zmiany. Działalność rozpoczęła nowa fabryka, powstała marka AIB+ i nowa jest identyfikacja wizualna.
W styczniu tego roku AIB uruchomiło fabrykę w Czerwonce-Leszczynach. Przeniesiona do niej została produkcja wszystkich taśm i laminatów butylowych. Powierzchnia produkcyjna wynosi 2 tys. mkw., a część biurowa 800 mkw. AIB dzięki nowej powierzchni zyskało więcej możliwości do optymalizacji produkcji oraz realizacji wysyłek za pomocą dwóch doków załadunkowych. Druga fabryka działa w Knurowie.
Producent chemii spodziewa się także w najbliższym czasie zwiększenia popytu na wysokiej jakości materiały do montażu okien. Dlatego firma planuje uruchomienie wkrótce kolejnej linii do produkcji taśm izolacyjnych. AIB, podobnie jak wiele innych firm z branży, mierzy się także w ostatnich miesiącach z problemami na rynku surowców do produkcji. Początkowo utrudnienia dotyczyły tylko opakowań i kleju, później pogorszyła się sytuacja z dostawami granulatów do produkcji uszczelek, a następnie różnego rodzaju folii. Dlatego planowanie w obecnej sytuacji jest nieco utrudnione.
Firma zdecydowała się także ostatnio na utworzenie nowej marki AIB+. Fabryka w Czerwonce-Leszczynach, gdzie wytwarzane są produkty butylowe, właśnie należy do nowej marki. Firma podkreśla, że AIB+ skupione jest na butylu.

AIB zmieniło także identyfikację wizualną, pojawił się nowy logotyp. Jest on, w stosunku do poprzedniego znaku uproszczony. Zachowany jest kolor czerwony, który, jak przyznaje AIB, symbolizuje ciepło i nawiązuje do produktów oferowanych przez firmę do ciepłego montażu.
Więcej informacji na ten temat można przeczytać TUTAJ w wywiadzie z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB.
Zobacz również
Drutex otworzył nową siedzibę w Bytowie
Drutex przeniósł się do nowej siedziby. Biurowiec za ponad 60 mln zł został oddany do użytku w roku jubileuszu 40-lecia działalności spółki.
Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy
W ubiegły piątek Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy kulisy tego wydarzenia i szczegóły współpracy producenta stolarki z Bytowa z największym niemieckim klubem piłkarskim.
Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu kompendium, które przybliża aktualne trendy, najnowsze rozwiązania technologiczne oraz parametry decydujące o jakości i funkcjonalności nowoczesnych drzwi.