AIB w pierwszym półroczu przeszło duże zmiany. Działalność rozpoczęła nowa fabryka, powstała marka AIB+ i nowa jest identyfikacja wizualna.
W styczniu tego roku AIB uruchomiło fabrykę w Czerwonce-Leszczynach. Przeniesiona do niej została produkcja wszystkich taśm i laminatów butylowych. Powierzchnia produkcyjna wynosi 2 tys. mkw., a część biurowa 800 mkw. AIB dzięki nowej powierzchni zyskało więcej możliwości do optymalizacji produkcji oraz realizacji wysyłek za pomocą dwóch doków załadunkowych. Druga fabryka działa w Knurowie.
Producent chemii spodziewa się także w najbliższym czasie zwiększenia popytu na wysokiej jakości materiały do montażu okien. Dlatego firma planuje uruchomienie wkrótce kolejnej linii do produkcji taśm izolacyjnych. AIB, podobnie jak wiele innych firm z branży, mierzy się także w ostatnich miesiącach z problemami na rynku surowców do produkcji. Początkowo utrudnienia dotyczyły tylko opakowań i kleju, później pogorszyła się sytuacja z dostawami granulatów do produkcji uszczelek, a następnie różnego rodzaju folii. Dlatego planowanie w obecnej sytuacji jest nieco utrudnione.
Firma zdecydowała się także ostatnio na utworzenie nowej marki AIB+. Fabryka w Czerwonce-Leszczynach, gdzie wytwarzane są produkty butylowe, właśnie należy do nowej marki. Firma podkreśla, że AIB+ skupione jest na butylu.

AIB zmieniło także identyfikację wizualną, pojawił się nowy logotyp. Jest on, w stosunku do poprzedniego znaku uproszczony. Zachowany jest kolor czerwony, który, jak przyznaje AIB, symbolizuje ciepło i nawiązuje do produktów oferowanych przez firmę do ciepłego montażu.
Więcej informacji na ten temat można przeczytać TUTAJ w wywiadzie z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB.
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.