Wielkie zmiany w AIB

Autor: |Data publikacji:

AIB w pierwszym półroczu przeszło duże zmiany. Działalność rozpoczęła nowa fabryka, powstała marka AIB+ i nowa jest identyfikacja wizualna.

W styczniu tego roku AIB uruchomiło fabrykę w Czerwonce-Leszczynach. Przeniesiona do niej została produkcja wszystkich taśm i laminatów butylowych. Powierzchnia produkcyjna wynosi 2 tys. mkw., a część biurowa 800 mkw. AIB dzięki nowej powierzchni zyskało więcej możliwości do optymalizacji produkcji oraz realizacji wysyłek za pomocą dwóch doków załadunkowych. Druga fabryka działa w Knurowie.

Producent chemii spodziewa się także w najbliższym czasie zwiększenia popytu na wysokiej jakości materiały do montażu okien. Dlatego firma planuje uruchomienie wkrótce kolejnej linii do produkcji taśm izolacyjnych. AIB, podobnie jak wiele innych firm z branży, mierzy się także w ostatnich miesiącach z problemami na rynku surowców do produkcji. Początkowo utrudnienia dotyczyły tylko opakowań i kleju, później pogorszyła się sytuacja z dostawami granulatów do produkcji uszczelek, a następnie różnego rodzaju folii. Dlatego planowanie w obecnej sytuacji jest nieco utrudnione.

Firma zdecydowała się także ostatnio na utworzenie nowej marki AIB+. Fabryka w Czerwonce-Leszczynach, gdzie wytwarzane są produkty butylowe, właśnie należy do nowej marki. Firma podkreśla, że AIB+ skupione jest na butylu.

Po prawej nowy, uproszczony logotyp.

AIB zmieniło także identyfikację wizualną, pojawił się nowy logotyp. Jest on, w stosunku do poprzedniego znaku uproszczony. Zachowany jest kolor czerwony, który, jak przyznaje AIB, symbolizuje ciepło i nawiązuje do produktów oferowanych przez firmę do ciepłego montażu.

Więcej informacji na ten temat można przeczytać TUTAJ w wywiadzie z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB.

 

Zobacz również

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.