Wielki konkurs kalendarzy rozstrzygnięty

Autor: |Data publikacji:

Nadszedł czas, by zaprezentować kalendarze, które zdobyły największą liczbę głosów wśród czytelników serwisu ForumBranzowe.com w naszym konkursie. Oto laureaci w pięciu kategoriach. 

Internauci mogli wybierać kalendarze spośród pięciu kategorii:

  • „Kalendarze dzielne”,
  • „Kalendarze ścienne”,
  • „Kalendarze biurkowe”,
  • „Kalendarze książkowe”,
  • „Zestawy kalendarzy”.

Jeden głos w każdej z nich można było oddawać co 24 godziny. Nie da się ukryć, że popularność zabawy przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Na kalendarze branżowe oddano kilkanaście tysięcy głosów!

Gdy popatrzymy na zestawienie kalendarzy, które zdobyły najwięcej głosów niezależnie od kategorii, to będą to propozycje następujących firm:

  • Roto
  • Dobroplast
  • Voster
  • Fimtec
  • Aluprof
  • Veyna.

Kalendarze dzielne

Zwycięzcą w kategorii „Kalendarze dzielne” drugi rok z rzędu okazała się firma Roto, która zdobyła ponad 2600 głosów. Klasyczny, trójdzielny kalendarz prezentuje się bardzo elegancko. Wszystko za sprawą ładnej fotografii przewodniej oraz kolorystyki. Samo kalendarium jest również przejrzyste i co najważniejsze, praktyczne.

Kalendarze ścienne

W kategorii „Kalendarze ścienne” od pierwszego dnia widać było wyraźnego faworyta, którym okazał się kalendarz Aluprofu. Zdobył on  ponad 500 głosów i wyraźnie wyprzedził konkurencję. Co ciekawe, również w naszym redakcyjnym głosowaniu propozycja na 2020 r. producenta systemów aluminiowych z Bielska-Białej również zdobyła największą liczbę głosów i zwyciężyła w tej kategorii. Uwagę zwraca praktyczny format, piękne wizualizacje obiektów realizowanych na systemach firmy oraz podkreślenie  faktu, że kalendarz powstał z surowca pozyskanego z recyklingu.

Kalendarze książkowe

Bezapelacyjnym zwycięzcą spośród kalendarzy książkowych okazał się ten, który przygotowała firma Fimtec-Polska. Zdobył on ogromną przewagę nad konkurencją, a internauci docenili jego elegancki wygląd oraz baczne zwrócenie uwagi na detale estetyczne. Posrebrzany brzeg kartek, czarna skóra i imitujące aluminium logo cieszą oko. Do tego dużym atutem jest wygodny układ, dzięki któremu po otwarciu widzimy cały tydzień.  

Kalendarz biurkowy

Internauci nie mieli tez wątpliwości przy wyborze kalendarza biurkowego. Najciekawszą propozycją okazał się według nich kalendarz przygotowany przez Dobroplast.  Rzeczywiście urzeka on estetycznym wyglądem, ładnym zdjęciem oraz bardzo praktycznym układem, w którym oprócz kalendarium mamy też odrywane kartki na notatki. Znalazł on uznanie blisko 1,5 tys. internautów.

Zestaw kalendarzy

Dobroplast okazał się też zwycięzcą w ostatniej konkursowej kategorii, jaką był „Zestaw kalendarzy”. Propozycja tego producenta z Podlasia wyróżnia się dużą spójnością wizualną, a poszczególne kalendarze rzeczywiście wyglądają jak część większego kompletu. Również od strony użytkowej kalendarze Dobroplastu mają wiele praktycznych rozwiązań. Zwycięski zestaw zdobył ponad 1500 głosów!

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom we wszystkich pięciu kategoriach. Chyba można uznać, że Dobroplast w tym roku okazał się absolutnym zwycięzcą naszej zabawy. Zwyciężył w dwóch kategoriach, a w przypadku kalendarzy dzielnych uplasował się na drugim miejscu.

Bardzo się cieszymy, że kolejne edycje nasze j zabawy cieszą się coraz większym zainteresowaniem i że z roku na roku coraz więcej firm z branży wydaje bardzo ciekawe i nieszablonowe kalendarze. Coraz częściej w oczy rzuca się ich spójność wizerunkowa z innymi materiałami marketingowymi, takimi jak kalendarze, czy reklamy prasowe oraz wysoka jakość i estetyka.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".