Schüco w Polsce zakończyło pierwszy kwartał ze wzrostem sprzedaży. Firma spodziewa się, że eksport stolarki z naszego kraju będzie nadal rósł.
Schüco, dostawca systemów do produkcji stolarki z PCW, pierwszy kwartał zakończyło na plusie. Firma zrealizowała swoje plany sprzedażowe z nadwyżką, wzrost zanotowany jest zarówno pod względem wartości obrotów, jak i tonażowo. Na wyższą wartość sprzedaży z pewnością wpłynęły podwyżki, które zaczęły się w przypadku firmy w maju 2021 r. Pierwszy kwartał w minionym roku był wciąż ze starymi cenami, dlatego obecnie wyniki firma porównuje jeszcze do niskiej bazy.

Według Marka Mędrka z Schüco, należy się spodziewać spadku zamówień na stolarkę na rynku polskim. Klienci rezygnują z inwestycji ze względu na niepewną sytuację rynkową, przede wszystkim z powodu rosnących cen materiałów budowlanych. Na tę niepewność wpływa także wojna za naszą wschodnią granicą. Jednak widoczny jest wzrost wartości eksportu stolarki, szczególnie do krajów, w których prowadzone są programy remontowe, na przykład we Włoszech. Dlatego, według Marka Mędrka, eksport stolarki z naszego kraju powinien rosnąć.
Zobacz również
Znamy laureatów Builder Super Power 2025
Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.


