Warema otworzyła nowy magazyn i podsumowała wyniki

Autor: |Data publikacji:

Warema, światowy lider technik osłonowych, a także właściciel marki Anwis, otworzyła właśnie nowe centrum logistyczno-produkcyjne. Znajduje się ono Wertheim-Bettingen w Niemczech.

Nowe centrum logistyczno-produkcyjne Waremy znajduje się na działce o powierzchni 63,5 tys. mkw., natomiast powierzchnia użytkowa wynosi 31 tys. mkw. Firma podkreśla, że nowy obiekt znajduje się blisko autostrady, co znacząco wpływa na łatwość obsługi transportu. Powierzchnia przeznaczona na operacje logistyczne zajmuje ponad 19 tys. mkw., jest tu także 48 miejsc parkingowych. Około 11 tys. mkw. to obszar, który służy do mechanicznej obróbki metali i malowania proszkowego.

Angelique Renkhoff-Mücke, prezes firmy przecięła wstęgę w obecności burmistrza Markusa Herrery Torreza (z lewej) i architekta Jensa Geisendörfera.

Na terenie obiektu znajduje się wiele rozwiązań związanych z ekologicznym budownictwem. Przede wszystkim na dachu budynku zainstalowanych jest 2 tys. paneli słonecznych, które pokryją 80 proc. zapotrzebowania na energię podczas jednego dnia pracy. W nowym centrum logistyczno-produkcyjnym powstało 300 nowych miejsc pracy.


Warema podała także wyniki za 2020 r. Firma, mimo trudnych warunków związanych z wybuchem pandemii, osiągnęła sprzedaż w wysokości 623 mln euro. Jest to wzrost o ponad dziewięć proc. w stosunku do roku 2019. W omawianym roku wzrosła także liczba pracowników o 300 osób do ogólnej liczby 4800 pracowników.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.