W branży startują kampanie reklamowe mimo pandemii

Red.: PG |Data publikacji: 2020-09-14

Pandemia zdaje się nie mieć wpływu na aktywność marketingową firm z szeroko rozumianej branży stolarki. Co rusz w mediach można napotkać na przekazy reklamowe związane z oknami, drzwiami, bramami, czy automatyką. Teraz swoją kampanię rozpoczęła firma Somfy.

W mediach co rusz można się natknąć na kampanie reklamowe firm z branży stolarki. Niedawno kampanię w radiu rozpoczęły firmy Wiśńiowski oraz Pagen. Druga z wymienionych firm jest w trakcie dwumiesięcznej kampanii radiowej. Pierwsza jej część prowadzona była w sierpniu na antenach RMF FM i Radia Express. We wrześniu reklamę małopolskiego producenta stolarki otworowej usłyszeć można na antenach RMF MAXXX oraz w Grupie Radia Eska. Jak poinformował nas Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu, kampania ma na celu fonetyczne budowanie świadomości marki i jest wstępem do zmian wizerunkowych, które producent zapowiedział na ostatni kwartał 2020.

Wrześniową kampanię rozpoczął również Aluprof, którego bilbordy sponsorskie emitowane są w najlepszym czasie antenowym w kanałach telewizyjnych TVP1, TVN24, HGTV oraz Domo+. Systemodawca wspiera te działania reklamami w mediach społecznościowych.

Teraz swoją kampanię rozpoczęła firma Somfy, francuski producent rozwiązań dla domów inteligentnych właśnie rozpoczął w naszym kraju jesienna kampanię, w której  podkreślane będą rozwiązania kontrolujące temperaturę pomieszczeń.

Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska:

Komfort cieplny, tak pożądany szczególnie jesienią i zimą, możemy osiągnąć wtedy, gdy w sposób przemyślany zarządzamy dostępem do światła naturalnego i korzystamy z ogrzewania. Skoro przy użyciu smartfona opłacamy rachunki czy zamawiamy jedzenie na wynos, dlaczego też w ten sposób nie mielibyśmy sterować temperaturą w naszych wnętrzach?

Jesienne działania reklamowe zakończą się 30 października. Obejmują one spoty emitowane w głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych jak i działania internetowe. Koncept kreatywny i realizację spotów zlecono firmie McCann, a za zakup czasu antenowego odpowiada Infinity Media. Działania internetowe to z kolei zasługa agencji Result Media.

W swojej kampanii firma promuje zdalne zarządzanie osłonami okiennymi wyposażonymi w napędy elektryczne,  czujnik słoneczny i rozwiązania do sterowania ogrzewaniem.

 

 

Zobacz również

Bądź aktywny komunikacyjnie z naszymi mediami

Bądź aktywny komunikacyjnie z naszymi mediami

Forum Branżowe nie zwalnia tempa i namawia do firmowej aktywności również na jesień. W tym okresie warto zwrócić uwagę na coraz popularniejsze formy multimedialne, takie jak webinaria, podcasty oraz uzupełniający treści naszego miesięcznika serwis internetowy.

Schmalz przeprowadza się na swoje

Schmalz przeprowadza się na swoje

Schmalz przenosi się do własnego budynku, który znajduje się w Komornikach pod Poznaniem. Oficjalne otwarcie nowej siedziby odbędzie się jednak dopiero wiosną przyszłego roku.

Hensfort z sukcesami eksportowymi

Hensfort z sukcesami eksportowymi

Przemyski producent stolarki Hensfort może zaliczyć ostatnie miesiące do bardzo udanych pod względem eksportu. Firma na niektórych rynkach odnotowała rekordowe wzrosty, a już w październiku jej najnowszy system Elegant zadebiutuje na rynku amerykańskim.

1