W branży startują kampanie reklamowe mimo pandemii

Red.: |Data publikacji:

Pandemia zdaje się nie mieć wpływu na aktywność marketingową firm z szeroko rozumianej branży stolarki. Co rusz w mediach można napotkać na przekazy reklamowe związane z oknami, drzwiami, bramami, czy automatyką. Teraz swoją kampanię rozpoczęła firma Somfy.

W mediach co rusz można się natknąć na kampanie reklamowe firm z branży stolarki. Niedawno kampanię w radiu rozpoczęły firmy Wiśńiowski oraz Pagen. Druga z wymienionych firm jest w trakcie dwumiesięcznej kampanii radiowej. Pierwsza jej część prowadzona była w sierpniu na antenach RMF FM i Radia Express. We wrześniu reklamę małopolskiego producenta stolarki otworowej usłyszeć można na antenach RMF MAXXX oraz w Grupie Radia Eska. Jak poinformował nas Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu, kampania ma na celu fonetyczne budowanie świadomości marki i jest wstępem do zmian wizerunkowych, które producent zapowiedział na ostatni kwartał 2020.

Wrześniową kampanię rozpoczął również Aluprof, którego bilbordy sponsorskie emitowane są w najlepszym czasie antenowym w kanałach telewizyjnych TVP1, TVN24, HGTV oraz Domo+. Systemodawca wspiera te działania reklamami w mediach społecznościowych.

Teraz swoją kampanię rozpoczęła firma Somfy, francuski producent rozwiązań dla domów inteligentnych właśnie rozpoczął w naszym kraju jesienna kampanię, w której  podkreślane będą rozwiązania kontrolujące temperaturę pomieszczeń.

Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska:

Komfort cieplny, tak pożądany szczególnie jesienią i zimą, możemy osiągnąć wtedy, gdy w sposób przemyślany zarządzamy dostępem do światła naturalnego i korzystamy z ogrzewania. Skoro przy użyciu smartfona opłacamy rachunki czy zamawiamy jedzenie na wynos, dlaczego też w ten sposób nie mielibyśmy sterować temperaturą w naszych wnętrzach?

Jesienne działania reklamowe zakończą się 30 października. Obejmują one spoty emitowane w głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych jak i działania internetowe. Koncept kreatywny i realizację spotów zlecono firmie McCann, a za zakup czasu antenowego odpowiada Infinity Media. Działania internetowe to z kolei zasługa agencji Result Media.

W swojej kampanii firma promuje zdalne zarządzanie osłonami okiennymi wyposażonymi w napędy elektryczne,  czujnik słoneczny i rozwiązania do sterowania ogrzewaniem.

 

 

Zobacz również

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Firma Lanko, polski producent specjalizujący się w produkcji okien i drzwi z PCW oraz aluminium, wykupił 45 proc. udziałów w Oknoprime.

Dormakaba uruchamia kolejne elektrownie fotowoltaiczne

Dormakaba uruchamia kolejne elektrownie fotowoltaiczne

Dormakaba w tym roku uruchomiła już trzy elektrownie fotowoltaiczne w swoich zakładach produkcyjnych. Spowodują one 25-procentowe oszczędności w emisji CO2.

1