Vidok w pierwszym półroczu tego roku uruchomił nową halę do produkcji stolarki aluminiowej. Firma zwiększyła również eksport, także poza Europę.
Producent z Mrowli pod Rzeszowem zainwestował w rozwój produkcji z aluminium. Firma w pierwszym półroczu tego roku otworzyła nową halę produkcyjną, której powierzchnia wynosi 2,5 tys. mkw. Są w niej wytwarzane okna, drzwi, fasady, a także konstrukcje ppoż. Firma wyposażyła halę w nowoczesne maszyny i urządzenia. Vidok informuje, że w hali zainstalowane jest „drugie w Polsce tak zaawansowane centrum obróbczo-tnące FOM Industrie LMX 650”.
Firma wytwarza także stolarkę z drewna i z PCW. Producent informuje, że dysponuje jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie centrów obróbczych do drewna w Europie. Przedsiębiorstwo także korzysta z pięciu linii do obróbki PCW – to Graf Synergy z technologią zgrzewów bezszwowych EVO.
Vidok od 2005 r. zaczął ekspansję eksportową na rynki europejskie. Natomiast od 2016 r. producent zaczął sprzedawać swoje wyroby także do Stanów Zjednoczonych. W tym roku Vidok znacznie zwiększył eksport do tego kraju dzięki rozwinięciu współpracy ze swoimi partnerami handlowymi – dilerami stolarki w USA.
Tagi
eksportGraf Synergyinwestycjastolarka aluminiowastolarka drewnianastolarka ppoż.stolarka z PCWUSAVidokZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".