Aluprof, polski lider segmentu systemów aluminiowych, zalicza I kwartał tego roku do niezwykle udanych.
Aluprof osiągnął w okresie od stycznia do marca 2022 roku przychody wyższe o 43 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2021. Systemodawca z Bielska-Białej poinformował, że wzrosty odnotowano zarówno w sprzedaży krajowej jak i zagranicznej.
Pod koniec kwietnia Aluprof był partnerem strategicznym XXVIII Forum 100, organizowanego przez Centrum Analiz Branżowych i redakcję Forum Branżowego. Program spotkania poświęcony był tym razem zagadnieniom digitalizacji sprzedaży stolarki, planowaniu działań e-marketingowych, inwestowaniu w SEO oraz w BIM (szczegóły). W trakcie spotkania wystąpił menedżer Aluprofu, pan Michał Marcinowski, który opowiedział zebranym o najnowszych trendach wykorzystania aluminium w architekturze na przykładach realizacji firmy.

Pod koniec kwietnia ruszyła również IV edycja międzynarodowego konkursu Obiekt Roku w Systemach Aluprof – jednego z najważniejszych wydarzeń branży architektonicznej w Polsce. Po raz kolejny jury złożone z uznanych architektów, wybierze najciekawsze realizacje powstałe z wykorzystaniem systemów Aluprof. Konkurs adresowany jest do pracowni architektonicznych i samodzielnych architektów, w których projektach powstałych do 30 czerwca 2022 roku wykorzystano systemy firmy Aluprof. Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wskaże 3 zwycięskie, które uhonorowane zostaną nagrodami pieniężnymi: 50 tys. zł za I miejsce, 30 tys. zł za II miejsce i 15 tys. zł za zdobycie III miejsca. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do dnia 30 czerwca br.
Tagi
aluminiumAluprofcentrum analiz branżowychForum 100Obiekt Roku w Systemach Aluprofprofile aluminiowesystemy aluminiowewyniki 2022Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


