Zarząd Messe Munchen spotkał się dzisiaj z Radą Doradczą i Radą Powierników BAU uzyskując aprobatę dla decyzji o odwołaniu tradycyjnej formuły targowej przyszłorocznej edycji (13-15 stycznia 2021) na rzecz formuły hybrydowej. Impulsem do tego była niedawna ankieta przeprowadzona wśród wystawców, którzy w ogromnej większości uznawali swój udział w targach za nierealny.
Nowa formuła targowa, nazwana „hybrydową” przewiduje zorganizowanie stoisk kompaktowych dla zainteresowanych wystawców oraz części konferencyjnej transmitowanej on-line. Wystawcy będą mogli zaprezentować swoją ofertę w Międzynarodowym Centrum Kongresowym ICM w Monachium oraz w dwóch halach wystawienniczych. Także tam odbywać się będą fora i pokazy specjalne. Firmy, które zechcą zaprezentować się na miejscu, mogą wybierać między kompaktowymi stoiskami systemowymi a indywidualnym projektem stoiska. W części cyfrowej wydarzenia przewiduje się transmisje na żywo oraz nagrania wideo z przemówień i dyskusji z forów, które będą dostępne dla globalnej publiczności. Firmy otrzymają również możliwość wirtualnego prezentowania swoich produktów we własnych sesjach online.
Martin Hörmann, wiceprzewodniczący komitetów Messe Munchen
Opóźnienie targów nigdy nie było dla nas poważną opcją, ponieważ przerwałoby dwuletni cykl innowacji, którym BAU zawsze podążał. Międzynarodowi wystawcy i odwiedzający są w centrum tradycyjnego BAU. W obecnych warunkach COVID-19 nie bylibyśmy w stanie spełnić ich oczekiwań.
Szczegóły dotyczące nowego formatu oraz informacje o możliwościach udziału wystawców i zwiedzających mają być dostępne on-line od połowy października. Niezależnie od tego organizatorzy pracować będą nad edycją roku 2023, kiedy to targi BAU mają powrócić w tradycyjnej formule z dodatkowymi ofertami cyfrowymi przetestowanymi w najbliższej edycji.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".