Technika Okienna SA. promuje swoją markę Avante

Autor: |Data publikacji:

Ponad minutowy film prezentuje markę Avante, jej historię oraz miejsce, w którym się znajduje firma.

 

Twórcy odeszli od sztampowego serwowania przepisu na produkcję okna PVC. Skupili się raczej na zaprezentowaniu swojej działalności poprzez miejsce. I tak film zabiera widza w podróż przez miasto Elbląg, jego okolice, aż do Avante. Tutaj dopiero można zobaczyć fabrykę, jej pracowników oraz kadrę zarządzającą.  W ten sposób realizatorzy pokazują szerszy kontekst fabryki działającej już przecież na rynku od 23 lat! Wspaniałe zdjęcia, płynny montaż oraz muzyka nadają filmowi niepowtarzalny klimat. Właściciele nie ukrywają, że ta reklama ma przybliżyć spółkę głównie klientom zagranicznym, których liczba systematycznie rośnie. Dlatego też powstały dwie wersje językowe – polska i francuska. Nie wykluczone, że powstaną również inne wersje, niemiecka i angielska.

Całe przedsięwzięcie powstało przy współpracy Avante z telewizją Truso TV. Zapraszamy do oglądania.

Zobacz również

Plusy, minusy #42 – Produkcja drzwi metalowych w Polsce

Plusy, minusy #42 – Produkcja drzwi metalowych w Polsce

W 42. odcinku podcastu Plusy, minusy Maksymilian Miros i Aleksander Klos analizują produkcję drzwi metalowych w Polsce, rynek szyb zespolonych, a także wyniki Eko-Okien w 2025 roku.

Plusy, minusy #41 – import stolarki z Ukrainy

Plusy, minusy #41 – import stolarki z Ukrainy

W 41. odcinku podcastu Plusy, minusy Maksymilian Miros i Aleksander Klos analizują import ukraińskiej stolarki PCW na polski rynek, a także pozostałe kierunki do których trafiają ukraińskie okna i drzwi.

ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders

ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders

ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders. Z Pawłem Gregorczykiem rozmawiał o presji, pasji i byciu liderem na boisku.