Ponad minutowy film prezentuje markę Avante, jej historię oraz miejsce, w którym się znajduje firma.
Twórcy odeszli od sztampowego serwowania przepisu na produkcję okna PVC. Skupili się raczej na zaprezentowaniu swojej działalności poprzez miejsce. I tak film zabiera widza w podróż przez miasto Elbląg, jego okolice, aż do Avante. Tutaj dopiero można zobaczyć fabrykę, jej pracowników oraz kadrę zarządzającą. W ten sposób realizatorzy pokazują szerszy kontekst fabryki działającej już przecież na rynku od 23 lat! Wspaniałe zdjęcia, płynny montaż oraz muzyka nadają filmowi niepowtarzalny klimat. Właściciele nie ukrywają, że ta reklama ma przybliżyć spółkę głównie klientom zagranicznym, których liczba systematycznie rośnie. Dlatego też powstały dwie wersje językowe – polska i francuska. Nie wykluczone, że powstaną również inne wersje, niemiecka i angielska.
Całe przedsięwzięcie powstało przy współpracy Avante z telewizją Truso TV. Zapraszamy do oglądania.
Zobacz również
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.
PlusyMinusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku
Trzydziesty czwarty odcinek podcastu PlusyMinusy emitujemy tuż po XXXIV edycji Forum 100, więc naturalnie odcinek wprost nawiązuje do wydarzenia które odbyło się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym. Krótko podsumowujemy sobie tę imprezę, a także rozwijamy wątki eksportowe poruszane podczas spotkania.
Branżowisko #221 – Sezon targowy 2025 w branży stolarki budowlanej
W pierwszym kwartale 2025 roku gościliśmy na wszystkich najważniejszych wydarzeniach targowych dla branży stolarki. To dobry moment by podsumować ten czas. W tym odcinku Karol Klos dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat targów BAU, Budma, Dach Forum, a także zapowiada imprezy które czekają nas w kolejnych miesiącach w Kielcach i Nadarzynie.