Technika Okienna notuje dwucyfrowe wzrosty

Autor: |Data publikacji:

Technika Okienna zakończyła sierpień dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. Minione trzy kwartały należały do bardzo dobrych pod względem handlowym.

W tym roku wiele firm podobnie podsumowuje trzy kwartały, jak Technika Okienna – u producenta stolarki pierwszy kwartał przebiegał bez zakłóceń do połowy marca. Wówczas na rynku pojawiła się niepewność, spadł też popyt na okna i drzwi. Sytuacja odwróciła się w czerwcu. Nastrój na rynku się poprawił i wielu klientów zdecydowało się na zakup stolarki. Według firmy był to nienaturalny wzrost popytu, bo decyzje o inwestycji podejmowali ludzie, którzy wcześniej planowali zakup, ale go po prostu odkładali.

Duży popyt na stolarkę utrzymywał się jeszcze w lipcu, sierpniu i we wrześniu. Firma podliczyła, że pod koniec sierpnia wartość przychodów ze sprzedaży wzrosła o 30 proc. w stosunku do roku 2019. Firma jednak uważa, że ten trend nie utrzyma się w ostatnim kwartale tego roku. Już na początku października widać, że popyt na okna i drzwi spada na rynku krajowym. Także pierwszy kwartał 2021 r. może być trudny pod kątem sprzedaży.

 

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.