Technika Okienna notuje dwucyfrowe wzrosty

Autor: |Data publikacji:

Technika Okienna zakończyła sierpień dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. Minione trzy kwartały należały do bardzo dobrych pod względem handlowym.

W tym roku wiele firm podobnie podsumowuje trzy kwartały, jak Technika Okienna – u producenta stolarki pierwszy kwartał przebiegał bez zakłóceń do połowy marca. Wówczas na rynku pojawiła się niepewność, spadł też popyt na okna i drzwi. Sytuacja odwróciła się w czerwcu. Nastrój na rynku się poprawił i wielu klientów zdecydowało się na zakup stolarki. Według firmy był to nienaturalny wzrost popytu, bo decyzje o inwestycji podejmowali ludzie, którzy wcześniej planowali zakup, ale go po prostu odkładali.

Duży popyt na stolarkę utrzymywał się jeszcze w lipcu, sierpniu i we wrześniu. Firma podliczyła, że pod koniec sierpnia wartość przychodów ze sprzedaży wzrosła o 30 proc. w stosunku do roku 2019. Firma jednak uważa, że ten trend nie utrzyma się w ostatnim kwartale tego roku. Już na początku października widać, że popyt na okna i drzwi spada na rynku krajowym. Także pierwszy kwartał 2021 r. może być trudny pod kątem sprzedaży.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".