W tym roku targi BAU odbyły się w wersji online. Nie zastąpiły one tradycyjnych spotkań, ale stanowiły dobrą okazję, by nawiązać kontakt z wystawcami czy poznać nowości produktowe.
BAU Online odbyły się w dniach 13-15 stycznia. Na specjalnie utworzonej platformie udostępnionej przez organizatorów, wystawcy mogli zaprezentować swoje wirtualne stoiska. W tym przedsięwzięciu wzięło udział 248 firm. Goście targów mogli umawiać się na spotkania z wystawcami, a odbywało się to oczywiście online. Wiele firm przygotowało również ciekawe prezentacje. Każdego dnia od 6 rano do 19 trwały wydarzenia dla gości targów.
Jeśli chodzi o naszą branżę, to jak zwykle była tu silna reprezentacja. Kilka z firm było nawet sponsorem targów, a także przygotowało liczne wydarzenia, głównie prezentacje nowych rozwiązań. Do tych wystawców zaliczają się Aluprof, Assa Abloy, Geze (więcej o ich udziale w BAU TUTAJ), Heroal i Schüco. Inne firmy z branży, które obecne były jako wystawcy, to Deceuninck, Dormakaba, Elumatec, Illbruck, Jansen, Orgadata, Reynaers Aluminium, Simonswerk, Vito Polska, Warema i Wilka.
Jeśli chodzi o firmy polskie, to w tym roku reprezentacja branży stolarki otworowej była skromna: Aluprof i Vito Polska. Wśród wystawców zdecydowaną większość stanowiły przedsiębiorstwa niemieckie.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".