Między dobrostanem pracowników a „kulturą wysokiej wydajności”
Czy strategia Nestlé „Fuel for Growth” oznacza koniec prymatu dobrostanu pracowników, czy raczej próbę znalezienia nowej równowagi między wynikami a ludźmi? Jakie wnioski z tego sporu mogą wyciągnąć polskie firmy i menedżerowie? O tym w swoim felietonie pisze dr Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejZarządzanie to nie ogórki – miękkie nie znaczy gorsze
Nie zawsze właściwa waga jest przywiązywana do miękkich aspektów zarządzania, czyli szeroko rozumianego HR. Temu zagadnieniu poświęcony jest felieton Zbigniewa Mendla.
Czytaj dalejIdą święta, zmieni się rok, a co z problemami?
Zbigniew Mendel w swoim felietonie wskazuje aspekty, które warto przemyśleć podczas świąteczno–noworocznych rozważań nad m.in. przebytą biznesową drogą, wyzwaniami i determinantami rozwojowymi.
Czytaj dalej

