Kryzys to czas podciągania biznesowych taborów
Jak mawiał Albert Schwietzer: „[…] na pytanie, czy jestem pesymistą czy optymistą, odpowiadam, że moja wiedza jest pesymistyczna, ale moja chęć i nadzieje są optymistyczne […]”. O kluczowych zadaniach na czas kryzysu dr Zbigniew Mendel w swoim felietonie.
Czytaj dalejEksporterom będzie łatwiej
Prof. Janusz Filipiak o sytuacji na rynku: w odróżnieniu od poprzednich kryzysów ten jest wielowymiarowy, któremu dodatkowo towarzyszy wojna Rosja-Ukraina. Wśród ekspertów dominuje przekonanie, że idą ciężkie czasy. To nie jest kwestia tego, czy będzie źle, lecz raczej jak bardzo źle.
Czytaj dalejSezon jeszcze niestracony
Andrzej Wyszogrodzki, prezes zarządu VBH Polska, jest Gościem czerwcowego wydania naszego miesięcznika. Szefowi VBH zadaliśmy pytanie o najbliższą przyszłość, na co usłyszeliśmy, że z takim pytaniem to najlepiej udać się do wróżki.
Czytaj dalej