Rynkowe doświadczenie sensoryczne

Rynkowe doświadczenie sensoryczne

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, jest współtwórcą programu „Salonowe Rewolucje” zmieniającego oblicza salonów sprzedaży. W wywiadzie mówi o tym, czym są Rewolucje, jaki jest cel tych działań.

Czytaj dalej
Kreatywność z rutyną

Kreatywność z rutyną

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu Wiśniowski, odpowiedziała krótko i treściwie na pytania serwisu NowyMarketing.pl . Bardzo ciekawie mówi w nim o kreatywności i rutynie w marketingu.

Czytaj dalej
Plan zrealizowany

Plan zrealizowany

Zbliżamy się do końca pierwszego półrocza tego roku. To dobra okazja, by zapytać przedstawicieli branży, jaki jest ten rok dla ich firm. Na nasze pytania odpowiada Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski.

Czytaj dalej
Dilerzy coraz mniej samodzielni?

Dilerzy coraz mniej samodzielni?

Eko-Okna podejmuje działania, by wprowadzić do oferty okna dachowe. Inne firmy wprowadzają okna, drzwi, bramy, rolety, osłony itp. W najtrudniejszej sytuacji znajdą się dilerzy, którzy będą musieli zdecydować w jaki sposób poszerzać swoją ofertę handlową.

Czytaj dalej
Budować humanizm biznesu

Budować humanizm biznesu

Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy WIŚNIOWSKI, wypowiada się na temat zagrożeń, jakie pracy ludzkiej czyni automatyzacja produkcji. Przypomniał, że za każdym biznesem, choćby najbardziej zautomatyzowanym stoi człowiek.

Czytaj dalej
W drodze po miliard

W drodze po miliard

Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski wypowiada się o inwestycjach i planach rozwoju firmy z Wielogłowów pod Nowym Sączem.

Czytaj dalej