Rynkowe doświadczenie sensoryczne
Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, jest współtwórcą programu „Salonowe Rewolucje” zmieniającego oblicza salonów sprzedaży. W wywiadzie mówi o tym, czym są Rewolucje, jaki jest cel tych działań.
Czytaj dalejKreatywność z rutyną
Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu Wiśniowski, odpowiedziała krótko i treściwie na pytania serwisu NowyMarketing.pl . Bardzo ciekawie mówi w nim o kreatywności i rutynie w marketingu.
Czytaj dalejPlan zrealizowany
Zbliżamy się do końca pierwszego półrocza tego roku. To dobra okazja, by zapytać przedstawicieli branży, jaki jest ten rok dla ich firm. Na nasze pytania odpowiada Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski.
Czytaj dalejDilerzy coraz mniej samodzielni?
Eko-Okna podejmuje działania, by wprowadzić do oferty okna dachowe. Inne firmy wprowadzają okna, drzwi, bramy, rolety, osłony itp. W najtrudniejszej sytuacji znajdą się dilerzy, którzy będą musieli zdecydować w jaki sposób poszerzać swoją ofertę handlową.
Czytaj dalejBudować humanizm biznesu
Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy WIŚNIOWSKI, wypowiada się na temat zagrożeń, jakie pracy ludzkiej czyni automatyzacja produkcji. Przypomniał, że za każdym biznesem, choćby najbardziej zautomatyzowanym stoi człowiek.
Czytaj dalejW drodze po miliard
Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski wypowiada się o inwestycjach i planach rozwoju firmy z Wielogłowów pod Nowym Sączem.
Czytaj dalej