AI w stolarce – realne korzyści bez milionowych inwestycji

AI w stolarce – realne korzyści bez milionowych inwestycji

Branża stolarki otworowej mierzy się z rosnącymi kosztami surowców i energii, coraz większymi wymaganiami klientów oraz surowymi regulacjami unijnymi. Każdy błąd operacyjny może oznaczać straty, a długi czas realizacji zamówień osłabia konkurencyjność.

Czytaj dalej
AI w marketingu

AI w marketingu

Minęły już czasy myślenia o sztucznej inteligencji (AI) jako marketingowej ciekawostce. Jest ona realnym wsparciem dla nowoczesnych firm. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie w marketingu?

Czytaj dalej
Sztuczna inteligencja to nasza przyszłość

Sztuczna inteligencja to nasza przyszłość

Assa Abloy od trzech lat pracuje nad zastosowaniem sztucznej inteligencji w swoich produktach. Kenneth Pernyer opowiada m.in. o autonomicznych drzwiach.

Czytaj dalej