Zapotrzebowanie na bezpieczeństwo

Zapotrzebowanie na bezpieczeństwo

Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający AssaAbloy Poland, jest naszym rozmówcą w najnowszym, lutowym wydaniu Forum, mówiąc m.in. o mega-trendach rynkowych.

Czytaj dalej
U progu nowej dekady

U progu nowej dekady

W styczniowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe przypominamy wypowiedzi menedżerów branży stolarki donoszące się do sytuacji na rynku i przewidywanych kierunków jego rozwoju.

Czytaj dalej
Digitalizacja będzie postępowała

Digitalizacja będzie postępowała

Adam Krużyński, szef handlowy Nice wypowiedział się ostatnio na temat postępów digitalizacji naszego świata i rozwoju technologii domów inteligentnych. Wynika z niego, że branża stolarki wcale nie musi być prekursorem nowych technologii.

Czytaj dalej
Stolarka to nie materiał budowlany

Stolarka to nie materiał budowlany

Na przeprowadzonym na początku października Ogólnopolskim Forum Stolarki padło po raz pierwszy stwierdzenie, że okna, drzwi, osłony, bramy i fasady to nie są materiały budowlane, ale istotne elementy systemów zarządzania budynkami.

Czytaj dalej
Automatyka w każdym domu?

Automatyka w każdym domu?

Automatykę domową posiada coraz więcej Polaków. Cenią też komfort, oszczędności i bezpieczeństwo, jakie daje jej integracja.

Czytaj dalej
Okna w internecie i smartHome

Okna w internecie i smartHome

Maciej Matella, dyrektor ds. rozwoju w firmie Winkhaus, udzielił nam wywiadu w którym odpowiada m.in. na pytanie o handel internetowy i przyszłość technologii smartDOM.

Czytaj dalej
Okna coraz bardziej inteligentne

Okna coraz bardziej inteligentne

Mikołaj Placek, szef Oknoplastu uważa, że w tym roku obserwować będziemy ekspansję polskich okien poza rynki europejskie, a do tych produktów coraz śmielej wchodzić będą inteligentne technologie.

Czytaj dalej
Rynek smart home będzie zyskiwał na wartości

Rynek smart home będzie zyskiwał na wartości

Rynek smart home zyska na wartości – wyniesie ona 123 mld dol. do roku 2022. Obecnie wartość tego rynku to 53 mld. Analizę rynku przeprowadziła agencja ABI Research.

Czytaj dalej