Zarabiajmy pomimo wirusów
W kwietniu i maju obserwowaliśmy dużą wstrzemięźliwość klientów przed odwiedzaniem salonów okienno-drzwiowych i zlecaniem wymiany stolarki. Czy podobna wstrzemięźliwość czeka nas jesienią, wraz z nadejściem drugiej fali epidemii?
Czytaj dalejRynek niemiecki się ożywił
Marek Sprengel, prezes Awilux ocenia, że „spadek zamówień na polskim rynku mieścił się w granicach spadków sezonowych, które nasza branża odnotowuje rokrocznie – czasem w marcu, w innym roku w maju, zależnie od pogody czy rozkładu długich weekendów.
Czytaj dalejJakie środki zapewnią bezpieczeństwo Twoim pracownikom i klientom?
W dobie pandemii koronawirusa bezpieczeństwo staje się dla wielu z nas priorytetem. Także klienci wymagają zapewnienia środków, dzięki którym wizyty w salonach odbędą się w warunkach higienicznych. Jak je zapewnić?
Czytaj dalejLiczmy na siebie
Wojciech Janik, współwłaściciel systemodawcy pvc, firmy Decco, jest naszym rozmówcą w kwietniowym wydaniu Forum Branżowego. Już sama realizacja tego wywiadu była znakiem czasu, bo odbyliśmy go zdalnie, za pomocą skype’a.
Czytaj dalejKryzys w firmie budowlanej. Część II: Na co masz wpływ?
„Świat nie musi się skończyć” – przekonuje Wojtek Stanowski, właściciel debesto.com. W pierwszej części felietonu pisał o szansach dla firm budowlanych, które niesie kryzys. Teraz nadszedł czas, by opisać sprawy na które mamy wpływ w kryzysie.
Czytaj dalejKryzys w firmie budowlanej. Część I: Jakie przynosi szanse?
„Świat nie musi się skończyć” – przekonuje Wojtek Stanowski, właściciel debesto.com. W swoim dwuczęściowym felietonie pisze o szansach dla firm budowlanych, które niesie kryzys oraz o sprawach, na które mamy wpływ.
Czytaj dalejUdział w targach zagrozi życiu?
Janusz Komurkiewicz, prezes zarządu POiD podpisał się pod petycją skierowaną do organizatorów targów Fensterbau/Frontale. W tekście podkreśla, że organizacja tej imprezy w czerwcu może być zagrożeniem dla ŻYCIA osób uczestniczących w targach.
Czytaj dalejMniej może dać więcej
Paweł Bielak, prezes zarządu Vetrex, udzielił wywiadu redakcji naszego miesięcznika, w którym dzieli się swoją oceną rynku, jego dynamiki i perspektyw rozwoju. Dużo miejsca poświęca w nim współpracy z siecią sprzedaży i sposobom na zweryfikowanie nielojalnych partnerów.
Czytaj dalej