Marka jako uniwersalne panaceum?
W tym czasie szczególnego znaczenia nabierają słowa Hector’a Laing’a (1923 – 2010), współtwórcy United Biscuits„[…] maszyny się zużywają. Samochody rdzewieją. Ludzie umierają. Żyją tylko marki […]”. Dr Zbigniew Mendel o znaczeniu i przyszłości marek.
Czytaj dalejMiędzy kryzysem, a zachłannością – czyli droga do racjonalności
Presja inflacyjna i wzrost kosztów utrzymania stały się codziennością dla konsumentów. Jednak czy maksymalizacja zysków przyniesie korzyści biznesowi? O tym w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejGorsze nastroje niemieckich konsumentów
Wskaźniki koniunktury konsumenckiej w Niemczech osiągają najniższe poziomy od 1991 roku. Niemcy coraz mniej są skłonni do zakupów, co nie najlepiej wróży też popytowi w segmencie stolarki.
Czytaj dalej