Komunikacja w sytuacji kryzysowej – co efektywniejsze: strategia strusia czy pawia?

Komunikacja w sytuacji kryzysowej – co efektywniejsze: strategia strusia czy pawia?

Jakie znaczenie ma komunikacja w sytuacjach kryzysowych? Czy strategia „strusia” lub „pawia” sprawdza się w realiach zarządzania firmą? W swoim felietonie dr Zbigniew Mendel wskazuje błędy, wyzwania i skuteczne rozwiązania w komunikacji kryzysowej.

Czytaj dalej
W tej firmie jeszcze nikt nigdy nikogo o nic nie pytał…

W tej firmie jeszcze nikt nigdy nikogo o nic nie pytał…

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu orientacja na efektywność i innowacyjność to za mało, by zapewnić firmie sukces.

Czytaj dalej
Koronawirus: trzy scenariusze dla przedsiębiorców

Koronawirus: trzy scenariusze dla przedsiębiorców

Koronawirus od pewnego czasu paraliżuje nie tylko życie publiczne, ale także dużą część gospodarki. Jak reagować na tę sytuację mają przedsiębiorcy? Oto trzy prognozy uzależnione od tego, kiedy wszystko wróci  do normy.

Czytaj dalej