Komunikacja w sytuacji kryzysowej – co efektywniejsze: strategia strusia czy pawia?
Jakie znaczenie ma komunikacja w sytuacjach kryzysowych? Czy strategia „strusia” lub „pawia” sprawdza się w realiach zarządzania firmą? W swoim felietonie dr Zbigniew Mendel wskazuje błędy, wyzwania i skuteczne rozwiązania w komunikacji kryzysowej.
Czytaj dalejFeedback w biznesie – informacja zwrotna czy poprawna?
W swoimi felietonie dr Zbigniew Mendel przygląda się roli feedbacku w środowisku biznesowym: jego jakości, wpływowi na kulturę organizacyjną i temu, dlaczego prawda – nawet niewygodna – powinna zawsze wygrywać z poprawnością polityczną.
Czytaj dalejSłowo się rzekło… w biznesie
Są w biznesie procesy i zjawiska o ponadczasowym znaczeniu i analogicznej wartości, bez względu na skalę i sektor prowadzonej działalności. Jednym z nich jest odpowiedzialność za słowo – pisze Zbigniew Mendel.
Czytaj dalej