Komunikacja w sytuacji kryzysowej – co efektywniejsze: strategia strusia czy pawia?

Komunikacja w sytuacji kryzysowej – co efektywniejsze: strategia strusia czy pawia?

Jakie znaczenie ma komunikacja w sytuacjach kryzysowych? Czy strategia „strusia” lub „pawia” sprawdza się w realiach zarządzania firmą? W swoim felietonie dr Zbigniew Mendel wskazuje błędy, wyzwania i skuteczne rozwiązania w komunikacji kryzysowej.

Czytaj dalej
5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.

Czytaj dalej
Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.

Czytaj dalej
Jak komunikować w czasie epidemii?

Jak komunikować w czasie epidemii?

Łańcuch połączeń i zależności pomiędzy wieloma producentami a dostawcami jest tak silny, że wiele firm w tym niepewnym czasie wstrzymało oddech. Czy w tej sytuacji powinniśmy wstrzymywać również działania komunikacyjne? Wręcz przeciwnie.

Czytaj dalej