Zarządzanie zasobami ludzkimi – sukces biznesu, to coś więcej niż strategia i sprawność operacyjna
Jak radzić sobie z różnorodnością pokoleniową, skutecznie rekrutować talenty i wdrażać efektywne procesy onboardingu? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w najnowszym felietonie Zbigniewa Mendla.
Czytaj dalejCzy i kiedy klient staje się petentem?
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu wydawałoby się, że troska o klienta jest priorytetem dla każdej szanującej się firmy. Czy rzeczywiście tak jest? O tym w swoimi felietonie pisze dr Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejBAU 2025 na horyzoncie. Nasze wrażenia z przedtargowej konferencji
Siódmego listopada w Monachium w dość posępnych nastrojach odbyła się konferencja prasowa przed zbliżającymi się targami BAU. Najważniesze wnioski i zapowiedź targów.
Czytaj dalejGdy wiele idzie źle, poszukaj, dokąd możesz pójść
Wbrew werbalnym wypowiedziom wielu uczestników publicznego dyskursu lansującym tezę, że w naszej rzeczywistości gospodarczej widoczne są już pierwsze symptomy poprawy,…
Czytaj dalejNie jest za późno…
W mijającym tygodniu, sfinalizowałem planowaną od dawna wymianę drzwi wejściowych do domu, zamieniając sprawne, mające dwie dekady drzwi antywłamaniowe renomowanego producenta, na nowe odpowiadające nowym parametrom i czasom. Felieton dr. Zbigniewa Mendla.
Czytaj dalejKryzys to czas podciągania biznesowych taborów
Jak mawiał Albert Schwietzer: „[…] na pytanie, czy jestem pesymistą czy optymistą, odpowiadam, że moja wiedza jest pesymistyczna, ale moja chęć i nadzieje są optymistyczne […]”. O kluczowych zadaniach na czas kryzysu dr Zbigniew Mendel w swoim felietonie.
Czytaj dalejMarka jako uniwersalne panaceum?
W tym czasie szczególnego znaczenia nabierają słowa Hector’a Laing’a (1923 – 2010), współtwórcy United Biscuits„[…] maszyny się zużywają. Samochody rdzewieją. Ludzie umierają. Żyją tylko marki […]”. Dr Zbigniew Mendel o znaczeniu i przyszłości marek.
Czytaj dalejMiędzy kryzysem, a zachłannością – czyli droga do racjonalności
Presja inflacyjna i wzrost kosztów utrzymania stały się codziennością dla konsumentów. Jednak czy maksymalizacja zysków przyniesie korzyści biznesowi? O tym w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.
Czytaj dalej