„Polski nie stać na brak CPK”

„Polski nie stać na brak CPK”

Debata publiczna o CPK nie ustaje. Na kanale Biznes Misja Łukasz Smolarski rozmawiał z Ryszardem Florkiem o roli CPK w kontekście rozwoju Polski.

Czytaj dalej
Lwowskie centrum pomocy

Lwowskie centrum pomocy

Janusz Komurkiewicz, wiceprezes Fakro, pomimo licznych kłopotów związanych z funkcjonowaniem firmy w tym trudnym czasie, nie zapomina o swoich ukraińskich pracownikach po obu stronach granicy.

Czytaj dalej
Pracowników zabrało wojsko

Pracowników zabrało wojsko

Ryszard Florek, szef Fakro, od wielu lat prowadzi na Ukrainie produkcję okien dachowych i akcesoriów do nich w trzech zakładach w okolicach Lwowa. Zagrożenie wybuchem wojny już ma swoje skutki wśród pracowników, a wpłynąć może także na popyt.

Czytaj dalej
Kosztowne miejsca pracy

Kosztowne miejsca pracy

Ryszard Florek, właściciel i prezes zarządu Fakro, udzielił wywiadu tygodnikowi z Nowego Sącza, który zamieścił listę największych przedsiębiorstw tego regionu. W rozmowie prezes Fakro zwrócił uwagę na element który wyróżnia tą listę spośród innych: koszt utworzenia miejsca pracy.

Czytaj dalej
Stalking gospodarczy

Stalking gospodarczy

Jacek Siwiński, prezes Velux Polska, wziął udział jako panelista sesji „Inwestycje zagraniczne” podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Szef Veluxa mówił o czynnikach wpływających na decyzje o podejmowaniu inwestycji w Polsce, ale też o stalkingu, którego doświadcza jego firma.

Czytaj dalej
Polacy budują i remontują

Polacy budują i remontują

Ryszard Florek, prezes Fakro, powiedział na konferencji Impact, że koronawirus nie zaszkodził branży budowlanej, jednak deweloperski boom powoduje obecnie brak surowca na rynku.

Czytaj dalej
Nowy format informacji

Nowy format informacji

Paweł Szkodziak, dyrektor w ROTO Frank Okucia Budowlane, podzielił się z nami wspomnieniem z pierwszej lektury miesięcznika, który „wniósł zupełnie nowy format informacji dla naszej branży”.

Czytaj dalej
Cena okna referencyjnego

Cena okna referencyjnego

Na rynku okiennym muszą nastąpić gruntowne zmiany w praktyce marketingowej. Samo komunikowanie wymiaru okna, jego parametrów i ceny już nie wystarczą. Bo dla jakich powodów klient ma zapłacić 5x więcej za podobne okno?

Czytaj dalej