Czy wiara przeszkadza w biznesie?
„Mateusz Kłosek idzie coraz dalej i mocniej w swej misji, teraz już stricte ewangelizacyjnej. Cóż, ma pieniądze i może je wydawać tak, jak chce, jeśli nie szkodzi to innym. Pytanie, jak to wpłynie na jego biznes w kraju i poza nim”. – czytamy w sierpniowym Newsweeku.
Czytaj dalejChcemy Ci pomóc, zapraszam…
Mateusz Kłosek, prezes Eko-Okna, zaprasza osobiście do korzystania z propozycji fundacji „Nasze Dzieci”. W szczerej rozmowie mówi o tym jak sam wyszedł z uzależnień, jak uratował swoje małżeństwo, które przechodziło w pewnym momencie duży kryzys.
Czytaj dalejWyprzedzać trendy
Mateusz Kłosek, właściciel i prezes zarządu Eko-Okien udzielił wywiadu naszemu miesięcznikowi, gdzie mówi o swoim postrzeganiu rynku, o wartościach w biznesie, ale też o planach rozwojowych spółki.
Czytaj dalejKłopoty z materiałami do produkcji
Mariusz Kołodziej, szef Pilkington IGP, wypowiedział się w najnowszym wydaniu Forum Branżowe, o wynikach sprzedażowych i sytuacji na rynku. Także dla jego przedsiębiorstwa, nie był to okres łatwy ze względu na luki zaopatrzeniowe.
Czytaj dalejKonsekwencje ekonomii
Mateusz Kłosek, prezes zarządu Eko-Okna odpowiedział nam już na pytanie o swoją politykę handlową i konsekwencje zwolnienia się całego zespołu handlowców. Zapytaliśmy go wprost: czy oszczędzanie na wynagrodzeniach handlowców nie jest przejawem zbyt daleko posuniętych oszczędności?
Czytaj dalejTo mogło się przydarzyć każdemu
Czy zawalenie się części dachu w hali produkcyjnej Eko-Okien to wyjątkowa sytuacja? Czy deszcz stał się problemem przy wielkopowierzchniowych dachach? Na te pytania odpowiada nam Artiom Komardin, inżynier budownictwa, ekspert w zakresie budynków wielkopowierzchniowych.
Czytaj dalejAluprof pracodawcą Rzeczpospolitej
Tomasz Grela, prezes Aluprofu powiedział przy okazji wyróżnienia tej firmy, że chciałby, aby marka Aluprof stała się synonimem dobrego pracodawcy. Na liście Rzeczpospolitej znalazła się na wysokim, 32. miejscu.
Czytaj dalejDilerzy coraz mniej samodzielni?
Eko-Okna podejmuje działania, by wprowadzić do oferty okna dachowe. Inne firmy wprowadzają okna, drzwi, bramy, rolety, osłony itp. W najtrudniejszej sytuacji znajdą się dilerzy, którzy będą musieli zdecydować w jaki sposób poszerzać swoją ofertę handlową.
Czytaj dalej