W e-commerce liczy się energooszczędność i zrównoważony rozwój

W e-commerce liczy się energooszczędność i zrównoważony rozwój

Naszym rozmówcą jest Bo Overgaard Christensen, wiceprezes wykonawczy ds. e-commerce w grupie Inwido i dyrektor zarządzający JABS Group, jednostki zajmującej się sprzedażą internetową w grupie. 

Czytaj dalej
„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.

Czytaj dalej
E-commerce nie zastąpi dilerów

E-commerce nie zastąpi dilerów

Robert Jaśkiewicz, prezes zarządu Akant, udzielił wywiadu w majowym wydaniu Forum Branżowe, w którym podzielił się m.in. swoim doświadczeniem w e-commerce. Szefa Akantu zapytaliśmy czy możliwe jest, jego zdaniem, zastąpienie tradycyjnej sieci dystrybucyjnej sprzedażą internetową.

Czytaj dalej
Potencjał e-commerce

Potencjał e-commerce

Dariusz Miłek, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej CCC, wypowiedział się na jednym z portali na temat wyraźnych trendów, jakie uwidoczniły się w ub. roku w handlu. Czy dotyczą one także handu stolarką?

Czytaj dalej
Jak wyrzucą Cię z oknem, możesz nie wrócić już z drzwiami

Jak wyrzucą Cię z oknem, możesz nie wrócić już z drzwiami

Rozbudowa portfolio produktowego i poszerzenie oferty to, poza e-commerce, bodaj najczęściej implementowana na dziś zmiana strategiczna w polskich firmach sektora stolarki otworowej. Zabieg to jak najbardziej zasadny, jednak efektywny dopiero po spełnieniu kilku warunków.

Czytaj dalej
E-commerce: moda, znak czasu, wartość dodana, czy pułapka?

E-commerce: moda, znak czasu, wartość dodana, czy pułapka?

Stopniowe przenoszenie działalności firm, zwłaszcza w aspekcie handlowo-marketingowym, do internetu zdecydowanie przyśpieszyło w dobie pandemii koronowirusa. Niesie jednak z sobą sporo wyzwań i pułapek.

Czytaj dalej
Polski eksport do sieci sklepów DIY

Polski eksport do sieci sklepów DIY

Europejskie sklepy wielkopowierzchniowe typu „home improvement” to od lat atrakcyjny partner handlowy dla polskich producentów i dystrybutorów, chociaż sieci mają swoje wymagania

Czytaj dalej
Kryzys w firmie budowlanej. Część II: Na co masz wpływ?

Kryzys w firmie budowlanej. Część II: Na co masz wpływ?

„Świat nie musi się skończyć” – przekonuje Wojtek Stanowski, właściciel debesto.com. W pierwszej części felietonu pisał o szansach dla firm budowlanych, które niesie kryzys. Teraz nadszedł czas, by opisać sprawy na które mamy wpływ w kryzysie.

Czytaj dalej