Dla G-U 2021 rok był rekordowy pod kątem wyników handlowych. Firma odnotowała najwyższą jak do tej pory sprzedaż w Polsce.
Miniony rok był dla G-U w Polsce bardzo dobry pod kątem sprzedaży. Firma zamknęła rok przychodami na poziomie przekraczającym 200 mln zł. Dynamika wzrostu cen w G-U oraz całej branży okuciowej była znacznie niższa, niż w innych sektorach, dlatego firma wzrost sprzedaży zawdzięcza głównie swojej organicznej pracy oraz rozszerzaniu portfolio.

Firma G-U dobrze była przygotowana do działalności w ubiegłym roku. Od 2020 r. przedsiębiorstwo zwiększyło dwukrotnie swoje stany magazynowe w Polsce w porównaniu do roku 2019. Dzięki temu udało się uniknąć opóźnień w realizacji zamówień i jednocześnie można było sprostać dużemu popytowi na okucia. G-U przyznaje, że mimo dużego problemu z dostawami na rynku surowców, firmie udało się w dużym stopniu uniknąć tych kłopotów. Była to też zasługa dobrej pracy działu logistyki w G-U.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


