Dla G-U 2021 rok był rekordowy pod kątem wyników handlowych. Firma odnotowała najwyższą jak do tej pory sprzedaż w Polsce.
Miniony rok był dla G-U w Polsce bardzo dobry pod kątem sprzedaży. Firma zamknęła rok przychodami na poziomie przekraczającym 200 mln zł. Dynamika wzrostu cen w G-U oraz całej branży okuciowej była znacznie niższa, niż w innych sektorach, dlatego firma wzrost sprzedaży zawdzięcza głównie swojej organicznej pracy oraz rozszerzaniu portfolio.

Firma G-U dobrze była przygotowana do działalności w ubiegłym roku. Od 2020 r. przedsiębiorstwo zwiększyło dwukrotnie swoje stany magazynowe w Polsce w porównaniu do roku 2019. Dzięki temu udało się uniknąć opóźnień w realizacji zamówień i jednocześnie można było sprostać dużemu popytowi na okucia. G-U przyznaje, że mimo dużego problemu z dostawami na rynku surowców, firmie udało się w dużym stopniu uniknąć tych kłopotów. Była to też zasługa dobrej pracy działu logistyki w G-U.
Zobacz również
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.


