Stollar notuje wzrosty także w drewnie

Autor: |Data publikacji:

Stollar z Suwałk odnotowała w I półroczu 20-procentowy wzrost sprzedaży. Producent stolarki osiągnął te dobre wyniki przede wszystkim dzięki eksportowi.

Firma  od kilku lat notuje wzrosty przychodów ze sprzedaży. Pierwszy kwartał tego roku również należał do udanych, Stollar zanotował wzrost przychodów o 20 proc. Przedsiębiorstwo znaczącą część swoich wyrobów, bo aż 65 proc. wielkości produkcji, eksportuje. Co ciekawe, firma realizuje zlecenia na stolarkę nie tylko do krajów europejskich, ale również poza kontynent m.in. do Ameryki Południowej.

Nie mniej interesującą informacją, którą uzyskaliśmy od Stollaru jest to, że rosnącą popularnością cieszą się tu produkty z drewna. W tym segmencie firma odnotowała w I kwartale 15-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku. A całkiem niedawno pisaliśmy o spadkach sprzedaży tych wyrobów w innych firmach.

Stollar to producent okien i drzwi z PCW, aluminium i drewna.  Współpracuje z Gealanem, Aluprofem i Ponzio, a zatrudnia obecnie ponad 250 pracowników. W przyszłym roku firma, której obroty sięgną zapewne 150 mln zł, obchodzić będzie swoje 20-lecie.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.